utorak, 24. veljače 2015.

Batiste šamponi za suho pranje kose


Svakoj ženi se dogodi da ponekad ne stige oprati kosu, A kako mi nikad u takvim trenutcima nije bilo riješenje kapa,marama ili šešir, morala sam naći "sos" riješenje za prljavu kosu.
Probala sam hrpu šampona za suho pranje i nisu svi obavljali posao za kakvim su se izdavali. Pročitala sam i čula da je batiste najbolji i dosta cura se u njega kune, pa sam otišla u potragu za najboljim :)

Evo nekoliko šampona koje sam koristila i moje iskustvo s njim :)
Pa krenimo redom
1.

Batiste xxl volume ( oko 32 kn u bipi i dm-u) Ovo je mala verzija i sretna sam što nisam kupila veliku. Veliko razočarenje,kosa mi je postala toliko suha, kao da sam svu vlagu izvukla iz nje. Meni nikako nije odgovarao.

2.

Batiste original (29,90 kn u bipi) Ima osvježavajući limunski miris, i tankoj kosi bi trebao dati volumen. Nisam oduševljena, ali ni razočarana. Nekakav veliki volumen nisam dobila, ali zato pokupi mast s tjemena.
3.

I šećer na kraju i moj must have šampon za suho pranje je ovaj floral & flity blush. Kosa poslije njega bude predivna,čista i što je bitno, prekrasno miriši. U Bipi se može naći i na akciji za 23 kn ( tada odmah kupim nekoliko :) ) Nakon špricanja imam osjećaj čistoće i punoće,a miris je neodoljiv. 
Definitino preporučujem svima :)

Evo kako se koriste: Ravnomjerno raspršiti malu količinu od oko 30 cm od kose. Vršcima prstiju izmasirati vlasište, ostaviti nekoliko trenutaka, zatim iščešljati.
 I onda se sva čarolija dogodi :)

Moram vas upozoriti da ovi šamponi za suho pranje ostavljaju bijeli prah na kosi, pa je bitno dobro ih iščešljati. Vidjela sam da imaju i batise za tamnu kosu (ne ostavlja bijeli trag, dobro je znati i tu informaciju).


pozz


Nema komentara:

Objavi komentar