petak, 27. veljače 2015.

Manhattan, Maybelline, Bourjois, Nyx okoloočni korektori


Već dugo muku mučim s tamnim krugovima oko očiju tako da je korektor postao moj nezaobilazni proizvod. Ovisno o danu,nekada mi je potrebno prekrivanje podočnjaka, a ponekad posvjetljivanje.
Do sada sam skupila poveću kolekciju korektora,a sada ću vam napisat ponešto o meni najboljima.





Bourjois healthy mix-correcting concealer



Ovo mi je već treća tubica koju sam kupila J jednostavno se blenda I nanosi. Idealno mi prekriva podočnjake, I jako malo je potrebno za potpuno prekrivanje.
Dostupan je u 3 nijanse. Na tubici piše da je oil free, dermatološki testiran I hidratizira kožu.
I što je bitno,ne ulazi u sitne borice. Moja boja je 51 light radiance.
Cijena mu je oko 65 kn.

Sljedeći je Maybelline instant anti-age effect


Aplikator nije baš idealno rješenje,jer imam osjećaj da puno proizvoda ostane na spužvici.
Odlično prekriva,ali ne posvjetljuje kožu. Stopi se s vašim tenom,I ne ulazi u borice.
Briše tamne krugove I ublažuje podbuhlost kože,idealan za neprospavane noći J
Moja boja je 01 light
Dostupan je u dvije nijanse I cijena mu je oko 60 kn

Napokon se našao I Nyx HD photogenic concealer u mojoj kolekciji J



Dolazi u 11 nijansi,a moja je CW03 light. Jednom riječi, oduševljena. U jednoj bočici sve, briše tamne krugove , posvjetljuje kožu,a koža poslije blista J
Kada ga nanesem imam osjećaj kao da sam gumicom izbrisala tamne krugove. Preporučujem svima da ga probaju koji imaju isti problem kao I ja.
Cijena oko 40 kn

I zadnji koji ponekad koristim je Manhattan wake up concealer



Moj je u broju 2, I iskreno ne prekriva mi najbolje tamne krugove. Kod njega mi se sviđa što ima čestice koje reflektiraju svjetlost, I samim time izgledate svježije. Većinom ga koristim u kombinaciji s nekim od gore navedenih korektora.
Cijena mu je oko 54 kn.

Koji je vaš idealan okoloočni korektor?


Nema komentara:

Objavi komentar