subota, 21. ožujka 2015.

Catrice lakovi za nokte


Malo sam pisala o svojim noktima, i kao što znate, četiri godine sam imala gelirane nokte. Uz kupovinu tretmana za obnovu noktiju, počela sam kupovati i lakove za nokte. Do sada je moja kolekcija bila mala,ali se polako širi J
Ovo su moji Catrice lakovi J





Dva su iz kolekcije Luxury Lacquers.
Catrice Luxury Lacquers 05 Plum Fiction





Catrice Luxury Lacquers 07 Stars&Stories




Nisam se mogla odlučiti između ova dva, pa sam kupila oba J
U njima se nalazi sitni i krupni glitter, ako što znate, takvi lakovi daju noktu čvrstoću.
Pigmentacija je jako dobra, jedan sloj je dovoljan. Ako koristite lakove s glitterom, znate i kakva je „tlaka“ skidanje laka. Ja ih volim, i nije mi problem malo duže trljati po noktima J
Postojanost je jako duga, prije mi dosadi na noktima,nego što bih ga trebala skinuti J

Kao što vidite, nisam još vrsna u lakiranju,ali učim se J
Cijena oko 20 kn

Druga dva su iz kolekcije Ultimate Nail Lacquer.
Catrice Ultimate Nail Lacquer 49 Keep Pool





Catrice Ultimate Nail Lacquer 55 Get The  Blues





Lakovi iz ove kolekcije imaju prekrasan sjaj i dobru pigmentiranost. Nemaju glitter,ali jako dobro kupe svjetlost. Malo teže za uslikat,nadam se da se dovoljno dobro vidi J
Nisam odmah posegnula sa roskastim i nude varijantama,nego sam htjela imati imati boje na noktima J
Drže do 3 dana, a cijena je isto povoljna, 20 kn

Sve četkice su iznimno velike kvalitete i omogućavaju  precizno i ravnomjerno nanošenje.

 Posebno ja imam problema,jer nisam imala potrebu lakirati dugo nokte. Još se učim J


Koji su vaši najdraži Catrice lakovi?

2 komentara:

  1. Ne koristim Catrice lakove jer mi treba malo duža trajnost od one koju oni pružaju, ali ovi iz Luxury kolekcije su mi predivni i sigurno ću si nabaviti koji ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Uživo izgledaju bolje :) jako teško ih je uslikati.

    OdgovoriIzbriši