utorak, 24. ožujka 2015.

eBay make up četkice



Moji početci šminkanja su zgledali tako da se sva šminka nanosila prstićima J
Ali više ne prakticiram takvu metodu šminkanja. 
Moja kolekcija kistova i četkica je raznovrsna, od jeftinih do skupih,ali uvijek se volim počastiti s novim J
Na eBay-u sam naletjela na hrpu povoljnih četkica,naravno na slikama sve izgleda dobro i fluffy J
Ne znam ni sama koliku sam imala sreću pogoditi dobre a jeftine četkice J

  


Prvo sam naručila komplet četkica za oči,jer nikad dovoljno četkica za blendanje sjenila. Ostala sam šokirana kvalitetom same četkice. Kao da su od nekakvo skupog brenda.
Komplet se sastoji od 4 četkice, i ja ih ne planiram koristiti samo za blendanje,jer su odlične za konturiranje.
Ovdje možete naručiti.



  








Zadnji put kada sam prala četkice, ne znam što se dogodilo,ali moja četkica za tekući puder se „pokvarila“ :D Sve dlačice su ispale,a trudim se da voda ne uđe u četkicu. Tako da sam naručila i jednu ovdje.



Sad će zvučati pretjerano,ali mislim da je jeftinija varijante bolja od moje stare Mac četkice. Odlično odradi posao. Nakon prvo pranja, dlačice su ispale ( on koje su morale) i sad više ne ostaje na licu niti jedna dlačica. Ne ostavlja linije na licu,nego puder stopi s kožom. Ja sam prezadovoljna :D

Posljednju koju sam naručila ovdje, nisam mislila da će stići ovako mala. Ali opet mi je dobro došla kao putna varijanta J






Četkica je jako dobro napravljena, a dlačice su mekane. Odlična je i za tekuće konturiranje, precizna je , a dlačice nisu prevelike.
Ako imate račun na eBay-u  ili poznajete nekoga tko ima,preporučujem sve četkice. 
Nisam se nadala da ću pogoditi u moru četkica one koje vrijede.
Ako ste otvorili linkove, vidjeli ste da je sve besplatna poštarina,a cijene najmanje moguće J

Imate li i vi iskustva s eBay četkicama?






Broj komentara: 5:

  1. Nemam iskustva s ebay cetkicam,nekako me strah da nece biti kvalitetne. A inace cesto sam kupovala na ebay-u sve je ok bilo :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam mislila,tko zna što će mi stići :D Ali sam ugodno iznenađena :)

      Izbriši
  2. Ja imam ove 4 za sjenila za oči, pisala i ja nešto malo o njima na svom blogu, no pošto ne volim i ne koristim sjenila za oči koristim ih za korektor većinom, i za to su mi odlične. Pisala sam i o još nekim kistovima s e-Baya, pa pogledaj kod žene na blogu www.anythingandeverything145.blogspot.com pozz :)

    OdgovoriIzbriši