ponedjeljak, 9. ožujka 2015.

Foundation for dry skin: Revlon colorstay (puder za suhu kožu)


Konstantno sam u potrazi za idealnim puderom, namijenjenim za suhu kožu. Imam osjećaj da je na tržištu lansirano puno više proizvoda namijenjeno za masnu kožu. Kada vidim matt odmah bježim,jer već imam scenarij u glavi.... matt puder na suhoj koži, i hrpa suhih istaknutih područja :/
Istraživala sam i tražila, i napokon naišla na puder s kojim se puno djevojaka kune,a to je Revlon Colorstay normal/dry skin





Moj je u boji 220 natural beige. Zbog svijetlo tena uvijek biram i najsvjetlije,ali ljubazna prodavačica je testirala puder na meni i savjetovala ovu boju J
Malo o pakiranju: Bočica je staklena od 30 ml. Zamjerka mi je doziranje. Nema pumpicu nego otvoreno glo,i stalno moram okretati puder naopačke,a tako mi se zna dogoditi da mi „izleti“ i više nego dovoljno. Ali sam se dosjetila, pa ga nanosim kistom za korektor,kako god bio,barem ga ne trošim bez veze J





Što proizvođač kaže: Postojanost 24 sata, lagan na koži,a ten besprijekoran.
Moje mišljenje J
Nikada ne nosim šminku 24 sata, tako da to ne mogu potvrditi,ali postojanost je do 10 sati ako se fiksira puderom u kamenu. Tekstura je malo rjeđa,ali ne klizi s lica.




Ne ističe suhe predjele na koži,nego naprotiv, hidratizira ih.
Napokon su uspjeli napraviti dobar puder koji ima u sebi dobru hidrataciju,prekrivenost i  postojanost.



Prekrivenost je srednja, ali se može nadograditi po potpune. Nisam ljubitelj potpune prekrivenosti,jer mi ne izgleda lice prirodno. 
Miris je malo tvornički (teško opisati) ali nije napadan, ne boli me glava od njega J
Ne sadrži shimmer,ali koža ima sjaj zbog dobe hidratacije.
Cijena oko 110 kn
Definitivno preporučujem djevojkama koje imaju problema sa suhom kožom,nećete pogriješiti.
Dajem čistu peticu J

Koji je vaš idealan puder za suhu kožu?

2 komentara: