ponedjeljak, 2. ožujka 2015.

Highlighters


Već mi je pomalo ne zamislivo završiti svoj makeup look bez highlightera. Kada ga nanesem, lice mi se odmah probudi,dobije svježinu a jagodice izgledaju odlično J
Trenutno se može naći od svih make up brendova po nekoliko vrsta highlightera. Danas ću vam pokazati kako izgledaju moja top tri J





Prvi i najčešće korišteni,a izgleda da će mi trebati vječnost da ga potrošim je L'Oreal Glam Bronze-sun radiance trio (blondes)



To je moj multifunkcionalni proizvod. Služi mi kao sjenilo,bronzer i highlight. Pigmentiranost odlična, a kombinacija boja su odlično usklađene. Ponekad ga stavljam na cijelo lice lagano, da dobijem osunčan ten, pa sve do dekoltea. U njemu se nalaze sitne čestice koje reflektiraju svjetlost, a opet ne izgleda pre napadno. Postojanost mu je oko 6 sati na licu, i odlično podnosi sunce i vrućinu.
Pakiranje dolazi s četkicom za nanošenje i ogledalom, što je odlično za putovanje ili večernji izlazak. Mislim da bih se ovaj proizvod trebao nalaziti u svakoj make up torbici J
Cijena oko 70 kn
Druga dva su od Catrice cosmetics




Catrice Prime and Fine- Highlighting powder for a luminous glow. ( 010 fairy dust)
Zlatno-rozi puder svilenkaste teksture. Može poslužiti i kao rumenilo,ovisno kakve ste puti. Meni služi kao završni touch up, na slabiju šminku. Čestice ostavljaju shimmer, tako da i na dekolteu i ramenima izgleda odlično.
Cijena oko 38 kn
Posljednji je i limitirano izdanje ( možda se još i može naći).
Catrice Multicolour highlighter




U kutijici se nalaze četiri boje,koje se stapaju jedna s drugom. Namijenjen je svjetlijem tenu,jer mislim da bi na tamnijem ostajao svijetli skoro bijeli trag. Sadrži shimmer, ali ne u velikoj mjeri, dovoljno da se nježno reflektira na suncu.
Cijena oko 40 kn

Koji je  vaš najdraži highlighter?

2 komentara: