subota, 7. ožujka 2015.

L'oreal skin perfection 3 in 1 purifying micellar solution


Ne mogu zamisliti da šminku skidam vlažnim maramicama, od kada sam otkrila Loreal skin perfection micelarnu otopinu 3 u 1.






Pakiranje je četvrtasto i prozirno,s standardnim čepom.  Bočica je od 200 ml, i traje dosta dugo.
Što proizvođač kaže: nježna poput vode, djeluje poput odstranjivača šminke, tonika, te umiruje.

Djelovanje; odstranjuje šminku, odčepljuje pore i uklanja nečistoće, tonira i umiruje kožu.
Nanositi pomoću blazinice,držati nekoliko trenutaka na trepavicama,kapcima i usnama, te odstraniti šminku bez trljanja. Pogodan za sve tipove kože,čak i osjetljivu.

Moje iskustvo J Dame moje,zlatnu medalju za ovu tekućinu!
Moja koža je jako osjetljiva,i mogu vam reći da mi se nije pojavilo niti crvenilo niti bilo kakav oblik iritacije. Šminku skida doslovno kako piše,u jednom potezu. Za onu težu,slojevitu šminku,naravno da nije dovoljan jedan potez.  
Bez poteškoća skida tuš i hrpu maskare J
Nema mirisa, što je veliki palac gore.

Do sada sam imala priliku isprobati još dvije micelarne otopine od drugih proizvođača, što nije vrijedno spomena.
Ovo je moja druga bočica,da ne pomislite što pišem ako sam malo koristila J
Kada dozirate morate biti malo oprezniji,jer dosta tekućine izađe.
Cijena oko 35 kn,može se naći u svim drogerijama i većim trgovačkim lancima.

 Loreal skin perfection micelarnu otopinu 3 u 1 ima od mene čistu peticu J




Nema komentara:

Objavi komentar