utorak, 10. ožujka 2015.

Lush- Jumping Juniper



Od kada znam za sebe imam perut,i osuđena sam na jedan šampon,  koji naravno nije jeftin. Probala sam mnoge,ali nisu se pokazali kao dobri. Pošto imam polu dugu kosu koja je konstantno masna,bočica od 400 ml šampona mi ne može biti ni mjesec dana.

Na jednoj kavici prijateljica mi je rekla za Lush- Jumping Juniper šampon za masnu kosu. Dosta njenih poznanica je probalo i jako su zadovoljne. Kako Lush nema u mom gradu,odlučila sam ga naručiti, i  probati.





Stigla je i ta ljubičasta pločica J malo sam ostala iznenađena pakiranjem,jer nitko još nije osmislio takve šampone. U pločici se nalazi količina kao tri šampona normalne veličine, 55 g.


Većina sastojaka je na prirodnoj bazi.

Glavni sastojak su borovnice I lavanda koji regulira lučenje sebuma I revitalizira vlasište, a limun I limeta čiste I obasjavaju kosu. Miris je fenomenalan,osjeti se lavanda,kao da ste na moru J

Može se koristiti na dva načina.
 Prvi tako da pločicu smočite I protrljate među dlanovima ili kako ga ja koristim, pomočim kosu I pločicom pređem preko kose. U sekundi se zapjeni,nema potrebe trljati duže od par sekundi. Opere kosu jako dobro,tako da nema potrebe za dva šamponiranja.
Ako imate kraću kosu,duže će trajati, do 3 mj.
Iako ga  već mjesec dana koristim I nije se puno potrošio zato što stvarno djeluje J


Nema više peruti,nema više masne kose J J
Vrijeme između pranja se produžilo na 4 do 5 dana. Oduševljena,prezadovoljna, I još jedan sam naručila da slučajno ne bih bila bez njega J

Kada završite s pranjem,odložiti ga da se osuši, I držati ga na suhom. 

Vidjela sam da postoje I metalne kutije za njega (cijena 30 kn)
Cijena šampona 62 kn
Veliki palace gore!


Jeste li vi probali Lush šampone?

Nema komentara:

Objavi komentar