utorak, 28. travnja 2015.

Avon Extralasting puder


Svi znate da nije lako pronaći odgovarajući puder. I kada mi se čini da je dobar, on nakon nekog vremena oksidira i opet nije to.
Svijetle sam puti, i uvijek biram najsvjetliju nijansu pudera. Kada se pojavi sunce, potamnim za jedan ton, tako da sam sad u fazi mrvicu tamnije nijanse.
Listajući Avonov katalog našla sam na sniženju puder Extralasting. Kako sam ga duže vrijeme gledala,bilo je vrijeme da ga i probam. Igrom slučaja došla sam i do testera, pa sam mogla bolje odabrati boju.


Moj je Nude, a svjetlija od njega je Sheel. Dolazi u pet nijansi, po meni ne pretjerano tamnih.
Puder je u staklenoj bočici od 30 ml, s pumpicom za lakše doziranje.
Tekstura je gušća, lako se nanosi, i izvrsno blenda. Pigmentacije je jako dobra, tako da ga nije potrebno puno nanositi.


Sviđa mi se što se dozira pomoću pumpice, jer je bočica staklena. Koristim dva stiska pumpice za cijelo lice.
Prekriva srednje do potpuno. Može se lako nadograditi na potpuno, bez da izgleda kao da sam stavila masku. Struktura puder se prilagođava tenu, a koža mi izgleda bolje.
Kao što mu samo ime kaže, postojanost je duga. Bez popravaka fiksiran puderom u kamenu drži do 8 sati.
Ovo nije mat puder, nego daje svježi izgled. Imam suhu kožu i ne ističe mi suha područja.
Valja napomenuti da u sebi sadrži i spf 12.

Cijena oko 80 kn, ali koliko vidim u katalogu je 55 kn trenutno, pa požurite ;)

Katalog možete ovdje pregledati J


Koristite li i vi Avon pudere ? 

Tagovi: Avon, puder

Nema komentara:

Objavi komentar