ponedjeljak, 20. travnja 2015.

Rimmel Apocalips Lip Lacquer


Nemam veliku kolekciju Lip Lacquera, ali se nadam se da će uskoro povećati. Nedavno sam kupila Rimmel Apocalips Lip Lacquer i vrijeme je da podijelim svoje mišljenje s vama.



Moj je u broju i boji-101 Celestial
Prvo što moram napisati je: fantastično pakiranje. Ja sam oduševljena, odlično izgleda J


A sada malo o proizvodu. Radi se o sjajilo/ ružu. Većina Lip Lacquera  kada se osuši postaje mat, ali s ovim nije slučaj. 
Kada se osuši nije pretjeran sjaj, kao kod sjajila, nego dobro hidratizirajućeg ruža.
Formula je hidratizirajuća i ne suši usne. Pigmentacija je jako dobra, a postojanost do tri sata. 
Nanošenje olakšava posebno dizajnirani aplikator. Na četkici postoji malo udubljenje koje kupi proizvod i dovoljno za nanošenje. Četkica je precizna i lako se nanosi skroz do rubova.
Tekstura kremasta ali ne ljepljiva, i ne razlijeva se preko rubova. Ne koristim ispod olovku nego samo njega. Ne ulazi u porice usana, jer se ne suši u mat.


Ako ne želite mnogo na usnama, lagani sloj se odlično izblenda u svjetliju boju.
Pakiranje je od 5.5 ml
Mali minus je miris, ali  je dobro to što miris brzo ishlapi. Samo se moram strpjeti tih par minutica J

Kada sam ga kupila bio je na sniženju, ali mislim da je još uvijek, i svi su bili ispremještani i otvoreni,tako sam da sam jedva našla jedan zatvoreni :/
Nadam se da su sredili policu i da ću uskoro kupiti i druge boje J
Cijena oko 50 kn


Koristite li Vi Lip Lacquere? Koji vam je najbolji?

Broj komentara: 7:

  1. Sviđa mi se :) Ja sam zaljubljena u L'Orealove color riche, a ovaj mi zvuči slično, baš bih ga mogla isprobati. Ako nađem jedan čitavi, jer to otvaranje me stvarno živcira

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da je samo moj bio zatvoreni :/

      Izbriši
  2. di si ih našla, pitam zato jer sam cula da Rimmela vise nema u Hr :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Živim blizu granice s BiH, tako da tamo nabavljam Rimmel. Nisam znala da ga više nema u Hr :/

      Izbriši
    2. nazalost makli su ga u Mulleru i Nami :/

      Izbriši
  3. Nemam još ni jedan no definitivno ih namjeravam isprobati, izbor nijansi je predivan, a ova nijansica mi se baš baš sviđa :)

    OdgovoriIzbriši