četvrtak, 16. travnja 2015.

Vichy Teint Ideal


Iskoristila sam Vichy akciju i kupila puder, a na poklon dobila kozmetičku torbicu i testere. Prije sam koristila Vichy pudere ali su mi imali minus što su bili u staklenoj bočici bez pumpice, i stalno sam imala osjećaj da puno proizvoda bacim jer ne mogu doći do njega. Ali su se vremena promijenila i sada su im puderi u dobrim pakiranjima.

Izabrala sam Vichy Teint Ideal



Blistavi puder koji otkriva idealan ten. Namijenjen je suhoj koži i sadrži SPF 20.
Prirodan izgled tena, 14-satno prekrivanje. Ujednačava i korigira ten. Tehnologija tekuće svjetlosti. Primjeren za osjetljivu kožu. Hipoalergen, s termalnom vodom Vichy. Bez parabena.

Dolazi u pakiranju od 30 ml,  tubica na istiskivanje.
Kao što sam i napisala za suhu kožu, ali opet se ne moram brinuti da ću sjajiti.
Tekstura mu nije gusta ali ni prerijetka,lako se razmazuje i blenda.

Kada se nanese na kožu, pretvara se su svilenkasti osjećaj. Brzo se osuši i ne ostaje ljepljiv na koži.
Postojanost mu je dobra, kada se fiksira puderom u kamenu. Za 14 sati ne mogu potvrditi,jer mi nikada šminka na licu ne bude toliko.

Kao puder je lagane teksture ili jače pigmentirana bb krema. Prekrivenost mu je srednja,ali se može nadograditi. Nisam ljubiteljica potpunog prekrivanja, volim kada se može vidjeti ispod koža i kada ona može „disati“.

Idealan za nadolaze toplije dane, kada ne želim nositi teške pudere.
Moja nijansa je najsvjetlija 15-ivory.clair.  U ljekarnama možete naći testere za svoj tip kože i boju koja vama odgovara.
Cijena je 150 kn i akcija traje do isteka zaliha :)


Koristite li i vi Vichy pudere? Koji vam je omiljeni?

2 komentara: