petak, 15. svibnja 2015.

Catrice Allround Concealer



Danas vam pišem o jednom multifunkcionalnom i odličnom proizvodu. Vjerujem da ste ga vidjeli na policama i pročitali sve dobre stvari o njemu, ali još malo hvale nikome ne škodi J

Catrice Allround Concealer



Paleta korektora od pet nijansi, u dosta čvrstom pakiranju.
Prva u nizu je zelena nijansa, odlična za prekrivanje crvenila na koži.
Roza nijansa je idealna za prekrivanje tamnih podočnjaka.
Posljednje tri su bež nijanse, od tamnije do svjetlije za korigiranje nepravilnosti na koži.

Kao što vidite dosta koristim paletu i ne bih je ni koristila da nije odlična J
Tekstura korektora je izuzetno kremasta, lako se nanosi i odlično blenda. Ne isušuje mi kožu i ne ističe suhe predjele. Imam ju već neko vrijeme i mogu vam reci da se nije niti malo sasušilo. Inače mi se tako korektori u paletama brzo sasuše.
Kako sam napisala, ova paleta je i multifunkcionalna,pa ću redom za što ju ja sve koristim.
Zelenu i rozu nijansu koristim  doslovno za podočnjake i crvenilo, ako netko zna za što su još te boje dobre, voljela bih znati.


Tamna bež ili smećkasta nijansa ne odgovara mojem tipu kože za prekrivanje nepravilnosti, pa ju koristim za konturiranje. I zadaću odlično napravi. Ne trebam provoditi dugo vremena za blendanje, treba mi koji trenutak. Boja u sebi nema crvenkaste tonove kao većina bronzera, a ako lake ruke nanesem i izblendam, nemam strah da ću izgledati „prljavo“.


Posljednje dvije miješam ili koristim zasebno. Kao što je navedeno za prekrivanje nepravilnosti na koži, meni su odlične i za posvjetljivanje ispod očiju.



 Zadnju nijansu najviše koristim ispod obrva, kada ih popunim, korektorom iscrtam liniju ispod obrva, i u isto vrijeme definiram obrve i posvijetlim ispod njih.
Paleta je odlična i toplo preporučujem svima, sve što je potrebno na jednom mjestu J

Cijena 28.90 Kn


Koristite li ju i vi? 

Nema komentara:

Objavi komentar