srijeda, 6. svibnja 2015.

Inka Organic Eye Liner



Prije nekoliko dana mi je stigla s Lookfantastic-a beauty box, kutija iznenađenja ili kako bi ja rekla, kutija razočarenja. Ali eto da nisam uludo dala novce, počela sam probavi i koristiti proizvode. Na kraju i nije tako ta kutija loša, ja sam probala i više neću. Jedini make up proizvod koji se nalazio u kutiji je bila crna olovka za oči, koju eto koristim konstantno. Radi se o Inka Organic Eye Liner 05 Black Caviar.



Na ambalaži piše: Free from Talc, Parabens, Bismuth, Oxychloride, Fragrance, Fillers and GMO Ingredients


Samo ime joj i kaže, organska olovka za oči.
Izuzetno pigmentirana, moram biti lakše ruke kada ju nanosim. Lagano klizi po kapku. Tekstura kremasta.


Lagano se blenda a postojanost je izuzetno duga.
Odlučila sam se pisati recenziju o njoj prvenstveno zbog njene dugotrajnosti. U svojoj kolekciji imam dosta sličnih olovki, ali postojanost im nije ni upola kao kod ove. Imam osjećaj kao da sam nanijela tuš i ona „stoji i ne mrda“ J
I ono najbitnije, ne izaziva nikakve iritacije, niti su mi oči suzne poslije nje.
Postoji meni i jedan mali minus, nisam ljubiteljica olovki na šiljenje.
Eto, dobila sam jedan make up proizvod, ali vrijedan J


Koja je vaša najdraža crna olovka?

2 komentara:

  1. Dosta puta me vuklo da naručim beauty box, ali svaki puta na vrijeme stanem, upravo zbog toga ako mi se ne budu sviđali proizvodi.
    Drago mi je da si barem nešto pronašla što ti odgovara, a tko zna možda ti se s vremenom još ponešto svidi. <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probala sam i više ne planiram takve investicije. Sada sam naučila :)

      Izbriši