ponedjeljak, 25. svibnja 2015.

Nivea Cellular Overnight Essence


Ovo je prvi put da sam nešto osvojila na nagradnoj igri, za koju sam i zaboravila da sam igrala.
Kada je stigao mail, mojoj sreći nije bilo kraja. Po meni jako vrijedan poklon od odličnog brenda.
 
Već sam prije kupila Nivea Cellular okoloočnu kremu, a recenziju možete ovdje pročitati.
A danas pišem o Nivea Cellular Overnight Essence ili u prijevodu skin fluid za noćnu njegu.


Što proizvođač kaže:
Nivea Cellular Perfect Skin fluid za noćnu njegu ujednačuje vaš ton kože. Koncentrirana i iznimno djelotvorna formula s lumicinolom i ekstraktom magnolije pomaže u smanjenju pigmentacije i bora. Učinkovito smanjuje nepravilnosti i mrlje te tako ujednačuje ton kože. Lagana tekstura sadrži njegujuće hidratantne sastojke.

Koncentrirana i iznimno djelotvorna formula Nivea Cellular Perfect Skin fluida za noćnu njegu:
·         Smanjuje nepravilnosti kože i druge pigmentacije
·         Vidljivo ujednačuje izgled kože
·         Smanjuje bore
·         Učvršćuje kožu i potiče obnovu stanica
·         Izglađuje kožu
·         Pruža zdrav izgled

A sada moje iskustvo J
Proizvod je u plastičnoj bočici od 40 ml, drugačije pakiranje od standardnih Niveinih proizvoda.
Dozira se pomoću pumpice, a meni je jedan „stisak“ dovoljan za lice. 


Miris je prepoznatljiv Nivei, i tko god da je nešto od njihovih proizvoda koristio, zna na što mislim J
Tekstura nije pre gusta, ali se i ne razlijeva. Izrazito je lagan na koži, i jako brzo se upija, bez da ostavlja masnu i ljepljivu kožu.


 Lice je meko, zaglađeno i vidno hidratizirano.
Pošto se radi o fluidu, malo je dovoljno za cijelo lice i vrat.
Nadam se da ne moram napominjati da se fluid nanosi na očišćeno lice, prije spavanja.
Nisu me nikada razočarali Nivea proizvodi, samo se iznova oduševim novim odličnim linijama proizvoda. Ako još iste našli dobar noćni fluid, toplo ga preporučujem, nećete požaliti J

Cijena je 115 kn


Jeste li ga probali? Koji vam je nadraži Nivein proizvod?

Nema komentara:

Objavi komentar