srijeda, 20. svibnja 2015.

NYX Matte Bronzer


Moja „mala“ kolekcija bronzera je bogatija za još jedan prekrasan bronzer.
Istraživala sam po raznim stranicama i preporukama poznatih You Tube-rica i odluka je pala na
NYX Matte Bronzer


Postoje tri nijanse,od svjetlije do tamnije, a moj je u broju i boji MBB03 Medium.
Kako imam svjetliji tip kože, odlučila sam se za medium koja je srednja nijansa, jer su prvenstveno taj svi hvalili. Najsvjetliji mi se činio presvijetao za moj tip kože.


Samo ime kaže da je mat, tako da ga mogu nositi kroz sva godišnja doba.
Pakiranje je čvrsto plastično s ogledalom. Primijetila sam da se ne trusi i ne sadrži narančasti podton, nego topli smećkasti ton. Izuzetno jako je pigmentiran pa treba biti lakše ruke. Lako se blenda i stapa s kožom.


Osobno ga koristim i za konturiranje, i kao bronzer kada želim „zagrijati“ lice. Kada ne želim imati previše boja na licu, odličan i je kao sjenilo.

Postojanost je duga i ne izgleda na licu „prljavo“.
Sviđa mi se što pakiranje nije preveliko, i odlično je za putovanja. Ne zauzima puno mjesta a pri tome ima i odlično ogledalo.
Kada ga nosim, većinom ne koristim rumenilo, mislim da odlično izgleda i kao rumenilo.

Cijena oko 80 kn, ali proizvod opravdava cijenu J

Mislim da ću ga imati dugo vremena J


Koji je vaš omiljeni bronzer? Jeste li probali ovaj?

Nema komentara:

Objavi komentar