srijeda, 13. svibnja 2015.

SVR Chronolys


Danas vam pišem o jednom odličnom SVR proizvodu za hidratizaciju lica i vrata. Naravno, radi se o SVR Chronolys kremi. Linija proizvoda Chronolys je namijenjena hidrataciji i blistavosti kože, i za prve znakove starenje. Dobna skupina kojoj je namijenjena je od 25 do 35 godina.  Koristim ju već neko vrijeme i sada želim podijeliti svoje iskustvo s vama.



Dolazi u čvrstom plastičnom pakiranju od 40 ml, a dozira se pomoću pumpice. Pumpicu moram posebno pohvaliti, jer mogu dozirati dovoljno proizvoda bez da išta naknadno iscuri van, i to mi se znalo događati. A to potvrđuje i zaštitni čepić na pumpici koji je čist J


Kada sam počela koristiti kremu imala sam sve ove „simptome“, pojavile se prve borice a koža mi je bila bez sjaja.


Krema se sastoji od magnezija koji potiče stanice, vraća tonus koži i blistavost, hijaluronske kiseline velike molekularne težine koji zaglađuje i hidratizira kožu i kompleksom dinja-hibiskus koji djeluje kao antioksidativni štit.
Moram napomenuti da je krema nekomedogena i bez parabena.
Osobe koje imaju problema s prištićima ne moraju strahovati, a hidratacija je potrebna svim tipovima kože.
Ovo je dnevno-noćna krema,a nanosi se kružnim pokretima od unutarnje prema vanjskoj strani lica i vrata.
Ako me pratite, znate da imam osjetljivo lice i suhu kožu. Koristi ju svako jutro i svaku večer na čisto lice i mogu vam reći da nisam imala nikakvih iritacija. Niti crvenilo, niti peckanje.



Krema je lagane, nježnije srednje guste teksture. Lako se maže i brzo upije, bez da ostavi ljepljiv osjećaj na koži. Trenutno koža „zablista“, a osjećaj hidratacije mi traje dosta dugo.

Ne ostavlja masni sjaj na licu, nego doslovno blistavost. Gore u navedenim sastojcima je spomenuta dinja, pa krema tako i miriši. Ali nema brige za osobe koje ne vole taj miris, krema se brzo upije tako da i miris brzo nestane.

Jako sam zadovoljna kremom i dobila je svoje mjesto u mojoj dnevnoj rutini.

U ovoj liniji proizvoda nalazi se i Chronolys krema za područje oko očiju, koja sprječava pojavu prvih bora, natečenost i tamne podočnjake. S Francuskom kozmetikom ne možete pogriješiti J

Cijena je 169 kn, i ne, nije previsoka jer kupujete odličan proizvod.

Sve o SVR linijama proizvoda možete potražiti na stranici Formasana ili labo-svr.

Jeste li koristili ovu kremu ili SVR proizvode?

Tagovi: SVRSVR Chronolys


Nema komentara:

Objavi komentar