ponedjeljak, 15. lipnja 2015.

Bioderma Sebium Gel moussant



Ne mogu reći da visoke temperature i znojenje lica pomažu mojoj suhoj koži. Ne promijeni se koža  mnogo, ali svaka promjena donosi neugodno iznenađenje. Kako sam suhi tip kože, nemam problema s prištićima, ali u „one dane“ se zna pojaviti koji. Ali u vruće dane i više nego što bi trebali.
Tako sam počela koristiti Bioderma Sebium Gel moussant  za dane kada prištići „polude“.



Što Bioderma kaže:
Sebium GEL MOUSSANT je blago sredstvo za pranje, posebno prikladno za masnu i mješovitu kožu. Patentirana kombinacija sastojaka Fluidactiv® korigira kvalitetu sebuma, regulira lučenje lojnih žlijezda i djeluje blago antiseptično. Proizvod ima biljnu bazu za čišćenje, bez sapuna i detergensa te sastojke koji ne isušuju kožu i osiguravaju dobru podnošljivost.


Aktivni sastojci proizvoda: korigira kvalitetu sebuma (Fluidactiv®), regulira lučenje loja i djeluje antibakterijski (cinkov glukonat), djeluje bakteriostatički (bakar-sulfat), nježno čisti kožu uz održavanje prirodnog hidrolipidnog balansa (anionski surfaktanti).



Nanijeti na mokru kožu i lagano masirati dok se ne stvori pjena, a zatim dobro isprati vodom. Koristiti 1 – 2 puta na dan.
Tekstura je lagana, prozračna i više je vodenasta. Moje pakiranje je od 100 ml, ali je malo potrebno, pa može dugo potrajati.
Sviđa mi se što se ne pjeni jako kada se nanese, a poslije umivanja nemam osjećaj zatezanja, niti suhoće lica. Poslije umivanja agresivnijim gelom, imam osjećaj kao da će mi lice „puknuti“ od suhoće. S ovim gelom nemam takav osjećaj.



Boja je blago plava, skoro pa prozirna, jako ugodnog mirisa. Ali nema straha, ne ostaje dugo miris na licu, tako da ne boli glava. Nisam ljubitelj jakih mirisa na licu.

Ovaj gel je idealan za masnu i mješovitu kožu kao što sam i napisala, stoga ga i ne koristim svakodnevno, nego samo kada imam potrebu.
Odlično odradi posao, očisti lice od masnoće, prljavštine i šminke. Djevojke koje imaju ovaj tip kože obavezno probati, nećete požaliti J

Bioderma Sebium Gel moussant se može kupiti u pakiranju od 200 ml, i ima pumpicu za lakše doziranje po cijeni od 88 kn.


Koji je vaš tip kože? Jeste li ga probali?

Nema komentara:

Objavi komentar