ponedjeljak, 1. lipnja 2015.

NYX Illuminator Chaotic



Čim sunce zasja, odmah pomislim na higlightere i kako da mi lice više zasja. Nadam se da nisam jedina J
Danas vam pišem o jednom prekrasnom Illuminatoru za lice i tijelo, a radi se o NYX Illuminator Chaotic



Dolazi u čvrstom plastičnom pakiranju u količini od 9,5 g. Rekla bih da Nyx proizvodi već maju standardno crno pakiranje s odličnim ogledalom. Po meni se ne čini jeftino, nego funkcionalno.


Iluminator koristim kao rumenilo ili za naglašavanje jagodica. Primijetila sam da i je dugo postojan kao sjenilo. Odlično se blenda,a pigmentacija je srednja. Na licu mi izdrži koliko i šminka, ne „miče“ se, a to bilo otprilike 4-5 sati.


Primijetila sam da se ne trusi kada se nanosi, a malo je više potrebno ako želim jači efekt.
Na prvi pogled me boja oduševila. Roskasto-koraljna nijansa sa zlatnim česticama.
zlatne čestice su jako vidljive oku, ali se ne radi o čistom gliteru. Kada se nanese one se ne odvajaju od illuminatora, nego se stope s njim. Nemam strah da će mi po policu ostati šljokice. Nosila sam ga i u večernji izlazak, i dolično se stopio i pokupio svjetlost.


Za mene jedan odličan multifunkcionalni proizvod. Moram napomenuti da uživam u njemu.
Miris je onaj standardni tvornički, nije jak a i brzo nestane.
Još bih ga pokušala nanijeti kao wet sjenilo, ali me strah da ću ga uništiti :/

Cijena oko 80 kn

Postoji još dvije nijanse, tako da svatko može naći što bih mu odgovaralo.

Jeste li ga probali? Koji vam je nadraži higlighter?


2 komentara:

  1. lijepi je, meni bi sluzio slobodno kao rumenilo s obzirom da sam bijela kao duh :D sto se tice nanosenja mokrim kistom, izgrebi malo proizvoda sa povrsine u neku drugu posudicu pa ga onda koristi iz te posudice kao sjenilo tako da ga ne unistis :)

    OdgovoriIzbriši