ponedjeljak, 29. lipnja 2015.

Sun Dance transparenti sprej za samotamnjenje lica i tijela



Ovo ljeto sam krenula s raznim kremama i pekmezima/marmeladama za brže tamnjenje, ali nikako da vrijeme bude na mojoj strani. U nadi da ću do ljetovanja imati barem nekakvu boju, šanse su se smanjile. Slučajno sam neki dan naletjela na Dm marku Sun Dance transparenti sprej za samotamnjenje lica i tijela.


Sprej od 150 ml, s prekrasnim mirisom. Ne bih nikada pomislila da tako dobro može mirisati preparat za samotamnjenje.
Prije upotrebe se preporučuje napraviti piling tijela, i naravno depilaciju. Nakon pilinga i tuširanja nije preporučljivo nanositi nikakve losione za tijelo niti ulja.
Nanosi se tako da se dobro protrese sprej i s udaljenosti od 20 cm ravnomjerno i izdašno raspršiti i ostaviti da se upije.


Izbjegavati oči i kosu. Sprej se odmah na koži osuši i nije potrebno nikakvo razmazivanje i utrljavanje. Nakon 2-3 sata se vide potpuni rezultati, a boja traje do 3 dana. Nakon toga dobro oprati ruke.
Sprej ne sadrži faktor niti štiti od opeklina od sunca.

Moram napomenuti da ne ostavlja mrlje na odjeći, ako se pusti koju minutu da koža upije.
Iskreno, nisam ga kupila da bih imala boju cijelo ljeto, nego da mi posluži kao instant boja za nekakve prilike. Svijetlog sam tena, pa smatram da uvijek tamnije noge bolje izgledaju. A tamnija put daje dojam mršavijeg izgleda J

Naravno da već špricam na veliko i nemam nikakve iritacije, niti fleka po koži.
Boja je lagana, s pravim dojmom tamnijeg tena, bez narančastih nijansi niti takvog pod tona.
Moju kožu je posvijetlio do dva tona, i mogu reći da izgleda odlično.
Nisam ga koristila za lice, niti planiram. Ne volim kada mi lice potamni,a boju lica uskladim s tijelom korištenjem tamnijeg puder.

Toplo preporučujem.

Cijena je 19.90 kn


Jeste li ga koristili?

Broj komentara: 8:

  1. Ja sam koristila Sundance kremu za samotamnjenje, ali i sprej mi zvuči super, manje nereda :D Osim ako ga prvo nasprejaš na ruke pa onda razmažeš?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probala sam i sa spužvicom, izblenda se odlično :)

      Izbriši
  2. ja imam jedan od alverde i sundance i nikako da krenem sa tim samotamnjenjem, uvijek me strah da cu nesto krivo napraviti ili da ce mi zaprljati odjecu... uvijek me zanimalo kako ispod pazuha to staviti kada se taj dio jako znoji pa bi mozda ostavilo tragove, a opet nije fora imat bijele pazuhe a ostalo je u boji xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zato je i zgodan ovaj sprej, uvijek se može brzo popraviti boja :)
      Nema straha, odjeća je ostala čista :)

      Izbriši
  3. eeeeej, koliko puta naspricati,bojim se da ne pretjeram, pozz

    OdgovoriIzbriši
  4. Da li ce boja ispasti dobro ako po dva puta nasprejam svaki dio tjela

    OdgovoriIzbriši
  5. Da li ce boja ispasti dobro ako po dva puta nasprejam svaki dio tjela

    OdgovoriIzbriši
  6. Da li ce boja ispasti dobro ako po dva puta nasprejam svaki dio tjela

    OdgovoriIzbriši