ponedjeljak, 27. srpnja 2015.

Balea More Blond spray




Godišnji odmor prošao i sad sam krenula u „remont“. Odmah popravljanje „štete“ od nekoliko dana opuštanja. 
Prije nisam marila o zaštiti kose na moru, pa bih se vratila kući s izlomljenom i jako suhom kosom. Da bih se vratila u normalu pomagalo je samo šišanje. 
Jedini plus je bio što mi je u tom periodu kosa posvijetlila. Moja plava kosa nikada nije dovoljno svijetla 
Sada sam našla odlično rješenje za posvjetljivanje, a da ju ne tretiram bojom učestalo. Radi s o Balea More Blond spray 

Sprej za posvjetljivanje prirodne i obojene plave kose, u bočici od 150 ml. U kombinaciji s toplinom sušila ili glačala postupno posvjetljuje plavu kosu. 


Sprej se koristi isključivo na vlažnoj, ručnikom prosušenoj kosi. Tek se na potpuno osušenoj kosi koristi pegla za kosu.
Kako je i napisano na ambalaži, ne koristim ga pri svakom pranju, nego se treba napraviti stanka od 3-4 pranja. Tako da ga koristim jednom  tjedno ili u dva tjedna. 

Najveće posvjetljenje vidi se nakon 10 upotreba. 
Trenutno ga koristim po cijeloj kosi, i rezultati su mi vidljivi, nema žutila ni sivih tonova, nego posvjetljuje na srebrnu nijansu. 
Prije sam ga koristila za posvjetljivanje izrasta, nanosila sam samo na korijen, da bih produžila vrijeme između bojanja. Pokazalo se kao odlična zamjena 

Ako imate tamnu kosu, ne preporučujem jer posvjetljuje nekoliko nijansi, i sumnjam da ne bih imali narančaste tonove.
Mali minus je miris, jer se osjeti kao boja za kosu, ali ne u toliko jakoj varijanti. 
Nisam imala nikakve iritacije niti me peklo tjeme, ali obavezno prije testirajte na manjoj površini. 

Cijena oko 25 kn, i traje dosta dugo 

Jeste li ga probali?


Nema komentara:

Objavi komentar