utorak, 8. prosinca 2015.

Essence say no to dark circles






Ima dana kada su tamni krugovi oko očiju izraženi više nego ikada. Uvijek sam u potrazi za idealnim korektorom, koji će pokriti, posvijetlili i neće se uvući u sitne borice. Znam! To svi tražimo.
Čak sam i probala „trikove“, nanošenje crvenog ruža i potom svijetli korektor.
A kako ne volim imati toliko proizvoda oko očiju, odustala sam od te opcije.
 Ne znam kako mi je promaknuo, a možda je i noviji proizvod, ali me jednostavno oduševio. Radi se o Essence say no to dark circles.





30 bright rose. Radi se o stiku od 2,9 grama. Plastično pakiranje, koje se ne šilji neo odvrće.
Kao što je sama boja pakiranja roza, radi se o roza stiku, koji je namijenjen za tamne krugove oko očiju.
Tekstura je izvanredna. Izuzetno hidratantna i lako se nanosi i blenda. Čak sam i uvjerena da u sebi sadrži silikonsku bazu, koja daje izgled zaglađenosti i popunjenosti bora.
Pošto je boja svjetlija, odmah mi posluži i kao highlighter.




Poslije svakog nanošenja stika fiksiram i puderom u kamenu i nema straha da će se istaknuti borice. Za sve koje ne fiksiraju puderom u kamenu, opet nema straha da će se proizvod uvući u borice, probala sam i bez fiksiranja J
Koža nakon nekog vremena ne izgleda suha niti zategnuta, nego svježa.
Ovo je za mene postao must have proizvod! Svaki dan je u mojoj torbici, a i zbog pakiranja je idealan za putovanja.

Preporučujem ga svima!

Cijena je oko 16 kn 

Jeste li ga probali?


Nema komentara:

Objavi komentar