srijeda, 17. veljače 2016.

Aura Pore minimising primer






Vjerujem da smo sve jedva dočekale Auru u Hrvatskoj i odmah poželjele probati što više proizvoda. Kako ne bih „pogriješila“ u odabiru proizvoda, malo sam proučavala recenzije susjednih „you tuberki“. I ovoj bazi nisam mogla baš ni puno naći, jer je koliko sam shvatila među novijim na tržištu. A ono što sam našla je bilo pohvaljeno. I tako sam se odlučila za Aura Pore minimising primer. 




Kao što piše ima matirajući efekt, sadrži Hyaluronic acid i vitamin e. Plastična tubica od 25 ml. Namijenjen je masnoj koži i masnoj t zoni.
Osobno imam suhu do mješovitu kožu i nikada nisam koristila proizvode namijenjene masnoj koži. Ali ovaj primer mi je zapeo za oko zbog smanjenja vidljivosti pora.
Imam ih nekoliko u svojoj kolekciji i oni su većinom na silikonskoj bazi. Kada sam ga otvorila, iznenadila sam se. Kao što vidite boja je zelena, ali kada se razmaže postaje providna.



Lagane teksture, i nema onaj silikonski osjećaj. Kada se nanese na lice, daje osjećaj svježine i kao da hladi kožu. Svježina što po laganom mirisu svježine, koji brzo nestane, a što po osjećaju hlađenja i osvježavanja, također brzo nestane.
Naravno da nisam mogla dočekati da ga stavim na lice J ali iskreno nisam ni puno očekivala, jer ima laganu teksturu kreme. I onda šok! Ovo je nevjerojatno! Prvi put vidim da su mi pore doslovno smanjene/popunjene, a lice zaglađeno. Nisam se mogla prestati gledati u ogledalo. ( sada zvučim kao narcis)
Oduševljena J
Moram i napisati da ga nisam koristila preko cijele t-zone, nego sam ga sam nanijela u tankom sloju preko obraza, do nosa. Na tom dijelu su mi i najvidljivije pore. 

Ako imate problema kao i ja, ovaj proizvod nemojte zaobići J

Jeste li ga probali?

4 komentara: