ponedjeljak, 1. veljače 2016.

Essence All about matt! High covering korektor




Kada su u pitanju korektori, nekoliko stvari je bitno. A to su: prekrivanje, dugotrajnost i da se ne uvlači u bore. Kako su na policama Essence u Dm-u sniženi neki proizvodi, između ostalog uzela sam i ovaj korektor po cijeni od 9,90 kn ( mislim da je ta cijena bila za sve snižene proizvode).
Essence All about matt! High covering korektor.




Pakiranje od 12 ml, i plastična tubica s dobrim nazovimo ga aplikatorom.

Evo što Essence kaže: „zvijezda prekrivanja! visoko-pigmentirajući  i matirajući korektor iz uspješnog " all about matt!" asortimana savršeno prikriva tamne podočnjake ili sjene ispod očiju i nepravilnosti na koži. kremastu, tekuću teksturu je posebno lako uklopiti i njezino malo, istaknuo otvaranje omogućuje preciznu primjenu. dvije nijanse za topli i hladni tip kože pruža gladak i mat ten.”
Sastojci: aqua (water), isododecane, cyclopentasiloxane, phenoxyethyl caprylate, glycerin, synthetic fluorphlogopite, propylene glycol, lauryl peg/ppg-18/18 methicone, hdi/trimethylol hexyllactone crosspolymer, vp/hexadecene copolymer, silica dimethyl silylate, isocetyl stearoyl stearate, nylon-12, magnesium sulfate, silica, cera alba, zinc oxide, panthenol, zinc stearate, dimethicone crosspolymer, propylene carbonate, triethoxycaprylylsilane, polyglyceryl-4 isostearate, hexyl laurate, dimethiconol, cetyl peg/ppg-10/1 dimethicone, dimethicone/vinyl dimethicone crosspolymer, disteardimonium hectorite, coco-glucoside, alumina, phenoxyethanol, methylparaben, ci 77491, ci 77492, ci 77499 (iron oxides), ci 77891 (titanium dioxide).


A ovo je moje iskustvo J
Lagan na koži i lako se blenda. Jako malo je dovoljno, a i lako se može pretjerati s proizvodom ( što se meni prvi put dogodilo). Poslije nanošenja ga fiksiram i ne uvlači se u bore. Prekrivanje mu je srednje do jakog, može se nadograditi. Iako se radi o mat korektoru, ne mogu reći da područje ostane potpuno mat. Možda je to i do moje kože, jer se uvijek trudim što više hidratizirati područje oko očiju. 



Kada se fiksira ne miče se, dok imam šminku na licu. Moja nijansa je 20 matt nude, što je nijansa moje kože, svjetlijom nijansom bi mogli i posvijetliti područje ako niste pre svijetli.  U ponudi su dvije nijanse, svjetlija je 10 mat beige. Svijetli je namijenjena za topli tip kože,a tamniji za hladni tip kože. Inače 10 je žućkasta nijansa a 20 roskasta.

Zadovoljna sam i omjerom cijene i kvalitete J

Jeste li ga probali?

3 komentara:

  1. Meni on nazalost uopce ne pase :/ ni jedna nijansa od te dvije mi ne pase na moj ton. Cudno, ali probala sam samo tester i nisam ga kupila da jos jednom probam. Mozda sam trebala. Budem odletila u kozmo ako jos imaju.

    OdgovoriIzbriši
  2. Cula sam da je dobar, planiram ga ubrzo probati :D
    Novi post na http://beautyrebel09.blogspot.ba/2016/02/farmasi-lets-makeup-ruz-za-usne-21.html

    OdgovoriIzbriši