petak, 5. veljače 2016.

Eveline spas za nokte






Dugo sam imala gelirane nokte i onda sam odlučila skinuti ih i pokušati obnoviti i ojačati nokte. Iako sada sama geliram sebi nokte, ali ipak s vremena na vrijeme napravim pauzu. Vjerujem da ste svi čuli i pročitali o Eveline 8 u 1 lakovima, a danas vam donosim recenziju o mojem malo kompletu Evelin lakova J




Eveline 8 in 1 total action intensive nail conditioner




Vjerujem da ste već svi pročitali ili se uvjerili koliko je ovaj lak dobar. Čitala sam i nuspojave koje su neke djevojke imale, al ja na sreću nisam imala nikakvih. Koristi se pet dana, tako da se svaki dan nanese po jedan sloj laka, i nakon pet dana se skine acetonom i postupak ponovi. Ostavlja laganu mliječnu boju a rezultat je zadivljujući.

Eveline 3 in 1 top coat dry, hard and shiny nails in 60 seconds





U posljednje vrijeme koristim ovaj top coat, čak i preko ovog 8 u 1, a i svaki lak bolje izgleda i duže traje. Osuši se u minuti, i po meni dosta dobar.

Eveline argan elixir 8 in 1





Radi se o ulju za nokte i zanoktice. Prekrasno miriši, i jako brzo se upija. Ne ostavlja masni osjećaj. Ovo mi je najbolje ulje koje sam do sada koristila, prezadovoljna i nemam više nikakvih problema sa zanokticama, i a nokti rastu brže i čvršće J

Cijena je između 20 i 25 kn

Jeste li probali? 

3 komentara:

  1. Da, ovaj prvi.
    Odličan lak :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. 8 u 1 je odličan, ali i cijela kombinacija je zaista dobra :)elixir mi je otkriće :)

      Izbriši
  2. koristim sva 3 i sa svime sam prezadovoljna :)

    OdgovoriIzbriši