srijeda, 3. veljače 2016.

Golden Rose Silky Touch Blush-on





Kako više ne mogu naći u svojem gradu policu Golden Rose, nisam u prilici kupiti sve što sam vidjela i što mi je „zapelo“ za oko. Na kratkom izletu uočila sam jednu malu policu i počastila se s Golden Rose Silky Touch Blush-on u broju 208.



Sastojci



Pakiranje kao što ste vjerujem već vidjeli, plastično s prozirnim poklopcem. U pakiranju se nalazi i mala četkica, ali nikada nisam koristila te četkice jer su mi premale. Težina je 6 grama.


Na prvi pogled me boja oduševila. Radi se o nježno roskasto-koraljnoj boji. Po meni odlično za svjetliji ten, jer izgledu da svježinu. Lagano pigmentirano i ne trusi se. Lako se nanosi i blenda. Ostavlja priroda izgled na licu, kao da sam se prirodno zarumenila J
Ovo rumenilo je mat, a postojanost je dosta duga. Imala sam ga do 8 sati na licu i nije nestalo. Nosim ga u kombinaciji s higlighterom, i oduševljena sam. Idealna za lagani a i za teži make up.

Cijena 36 kn

Jeste li ga probali? Koje je vaše najdraže rumenilo?

Nema komentara:

Objavi komentar