petak, 26. veljače 2016.

Rimmel 810 One-of-a-kind






Kako još nismo zakoračili u potpuno toplije vrijeme, odlučila sam napisati recenziju o jednom tamnijem ružu za usne. Nedavno se pojavio na policama, i mislim da je u ponudi samo pet nijansi ( nisam u potpunosti sigurna). Radi se o Rimmel 810 One-of-a-kind.





Kako to i obično biva, u hladnim danima posežem za tamnijim ruževima.
Ovo je „moja“ boja. Svjetlije nijanse nisam ni gledala,ali nakon što sam ga probala, definitivno ću i na njih oko baciti.




Tekstura izuzetno pigmentirana i hidratantna. Kada sam ga prvi put probala na ruci, klizio je lagano kao da stavljam nekakvo labelo. Lako se nanosi, i nije potrebna olovka jer ne curi van usana.
Kao što vidite, ne radi se o mat ružu, nego saten finiš. Ne mogu reći da je i pretjerano sjajan, ali meni dovoljno.
Nanošenjem dva sloja, ostaje jača boja na usnama, ali se taj efekt može ublažiti nanošenjem jednog sloja.
Lagan je usnama, ne osjetim ga. Nije ljepljiv, i kada se počne skidati, ravnomjerno nestaje.
Postojanost ovisna koliko ćete jesti i piti, ali dobra dva sata može izdržati.
I mali minus, ne mora biti i vama, a to je miris ruža. Nestane brzo kada se nanese, ali meni nije jedan od ugodnijih.

(kamera nije htjela surađivati :/ )

Cijena mislim da je bila oko 35 kn

1 komentar: