petak, 15. travnja 2016.

Aura Correct ME!





Moram priznati, imam ladicu punu korektora, ali jako je teško naći drogerijski koji mi odgovara. Danas vam pišem o već poznatim i hvaljenima Aura Correct ME! Korektorima.
Uh, odakle početi J




Ovo su moje dvije savršene nijanse. 304 Fair i 305 Cool Ivory. Kombiniram dvije nijanse, 305 koristim za prekrivanje tamnih krugova a 304 za posvjetljivanje ispod očiju. Dostupan je u 6 nijansi, dovoljno za sve tonove kože.
Evo kako izgleda na suncu, jako slične,a ali opet različite.


I bez prirodne svjetlosti.


Nanosi se pomoću četkice, što olakšava doziranje. Miris je blag i ugodan, jako brzo nestane.
Radi se o laganoj hidratantnoj teksturi koja se božanstveno blenda. Kako imam suhu kožu, iako prije šminkanja koristim okoloočnu kremu, bitno mi je i da je korektor hidratantan. Ne uvlači se u porice, ali ga lagano fiksiram. U posljednje vrijeme izbjegavam mat pudere za fiksiranje, mislim da mi prirodniji finiš bolje izgleda, ali to je sve stvar ukusa.

Toliko prirodno izgleda da ga čak i nekada samog koristim, bez ikakvih pudera ili bb krema. Samo nepravilnosti sakrijem i posvijetlim ispod očiju, i izgleda savršeno. ( nemam većih nepravilnosti na licu).

Sada je Aura stigla u Hrvatsku, i ako niste još probali korektore, ne znam što čekate!

Toplo preporučujem.

Cijena oko 35 kn

Jeste li ga probali?

Nema komentara:

Objavi komentar