srijeda, 11. svibnja 2016.

Alverde - pigment za posvjetljivanje pudera





Vjerujem da nisam jedina koja ima tamnije pudere za ljeto, ali ih poželi nositi i za drugih godišnjih doba. A i dogodi mi se ponekad da pogriješim nijansu pudera, tek kod kuće vidim da to nije ta nijansa, ili jednostavno nema dovoljno svijetlog pudera za moj ten.
Slučajno sam „naletjela“ na Alverde color&care mix your make-up pigment za posvjetljivanje pudera.




Nažalost, u ponudi su samo dvije nijanse, ova HELL za posvjetljivanje i tamnija nijansa za potamnjivanje.



Sastav: Aqua, CI 77891, Alcohol, Carthamus Tinctorius Seed Oil, Helianthus Annuus Hybrid Oil, Myristyl Myristate, Glyceryl Stearate Citrate, Glycine Soja Oil, Cetyl Alcohol, Butyrospermum Parii Butter, Xanthan Gum, Hydrogenated Palm Glycerides, CI 77492, Microcrystalline Cellalose, Tricaprylin, Algin, Dehydroxanthan Gum, Hidrogenated Lecithin, Tocopherol, CI 77491, CI 77499, Helianthus Annuus Seed Oil, Brassica Campestris Sterols, Ascorbyl Palmitate

*dermatološki testirano

Dolazi u tubici od 20 ml, sa suženim dijelom za doziranje, koje uvelike pomaže, jer izlazi malo proizvoda. Ne treba pretjerivati, nego lagano dozirati i miješati.

Izuzetno lagan za miješanje, ne otežava puder.
Ono što čega sam bojala je to da će promijeniti teksturu pudera, ali to se nije dogodilo. Ne mijenja teksturu pudera, niti stvara grudice. Ovo je sve ako se dozira u umjerenim količinama. A pod umjerene količine podrazumijevam posvjetljivanje dvije do tri nijanse tamniji puder.
Mislim da bi za sve tamnije pudere trebala veća količina i tako bi se ipak promijenila tekstura pudera.
Ovdje možete vidjeti kako izgleda kada se posvijetli za mene trenutno tamniji puder.



Cijena 24,90 kn

Jeste li ga probali? Kako vi posvjetljujete pudere?


Broj komentara: 8:

  1. Odgovori
    1. Za posvjetljivanje nijanse dvije tri, ok je, ali treba biti vrsan u miješanju, ne pretjerati. I znati koliko je dovoljno, ne premalo "zamiješati", a opet ne previše, jer ipak puderi i nisu tako jeftini :)

      Izbriši
  2. Izgleda zanimljivo, ali tko zna koliko mijenja same karakteristike pudera, njegovu pigmentaciju, trajnost i ostalo. Za neke medunijanse ja radije smiksam dvije nijanse pudera. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne bih rekla da mijenja sam puder, ali da je za nekakvo rješenje dugotrajno, nije :)

      Izbriši
  3. Ovo si definitivno trebam nabaviti ☺

    OdgovoriIzbriši
  4. Bas sam danas ovo vidjela u dm-u i kontam si hocu kupiti ili ne i ne kupim na kraju.
    Svakako cu se vratiti po njega jer kako i sama kazes, nekada stvarno fulam nijansu ili nema bas te moje..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tek kada sam počela pisati ovaj post vidjela sam koliko sam fulala s nijansama. Skoro svaki sam mogla posvijetliti.

      Izbriši