ponedjeljak, 29. kolovoza 2016.

Catrice Deluxe Glow Highlighter





Još jedna novost od Catrice kozmetike!
Catrice Deluxe Glow Highlighter





Pakiranje od 10 g, u broju 010 The Glowrious Three.
Kada sam vidjela nijanse, odmah me podsjetilo na Hourglass Ambient Lighting Palette, a kako  tu paletu gledam već duže vrijeme, nisam mogla odoljeti a da ne kupim ovu.
Kao što sami vidite u paleti su tri nijanse, dosta slične ali opet različite. 

Što proizvođač kaže: Trodijelno blještavilo. Tri različite highlighter nijanse u boji šampanjca,rosé i bronce daju koži prirodan sjaj. Ultra nježan puder sadrži sjajne čestice koje odbijaju svjetlost te osiguravaju konačni sjaj. Obogaćen s vitaminom E i uljem jojobe. Postignite pojedinačni sjaj! “

Probala sam koristiti svaku nijansu zasebno, ali taj intenzitet highlightera mi nije dovoljan. 
Ponekada pretjeram, ali volim kada se vidi J


 
Radi se o laganom prirodnom sjaju koji daje koži zdravi izgled. Pigmentacija nije intenzivna, ali dovoljna da se vidi proizvod na koži. Po meni idealan za dnevnu šminku, i za početnice, jer se lagano nanosi.
Ne trusi se, niti sadrži glitter, nego fini shimmer.
Koristim ga tako što pomiješam sve tri nijanse, i nanesem ga lagano na cijelo lice ili samo kao bronzer. Nema straha, nećete izgledati kao disko kugla J

Cijena je oko 35 kn 

Jeste li ga probali?

Nema komentara:

Objavi komentar