utorak, 23. kolovoza 2016.

Catrice HD Liquid Coverage Foundation





Dugo očekivani Catrice HD Liquid Coverage Foundation tekući puder se napokon pojavio na našim policama, i nije dugo trebalo da ga probam. Već na početku posta mogu reći da je ovo trenutno moj omiljeni puder. Koristim ga svaki dan, i testiran je od dva sata nošenja, do cijelog dana, i nije me iznevjerio.



Kao što vidite, pakiranje je malo drugačije od standardnih pudera s pumpicom, ovaj ima kapaljku. Dolazi u staklenoj bočici i izgleda kao high end proizvod. Standardno 30 ml u bočici, i moja nijansa je najsvjetlija 010 Light Beige, a dolazi u ukupno četiri nijanse.


Tekstura je rjeđa, i počinje kliziti kada se stavi na ruku, ali nije potpuno tekuća. Mislila sam da će trebati jako puno proizvoda , ali sam se ugodno iznenadila.  Jedna pumpica, četiri kapi (stiska) su dovoljni za prekrivanje cijelog lica. 






Evo što proizvođač kaže: Druga koža. HD Liquid Coverage Foundation  tekući puder pruža visoko ali prirodno prekrivanje i osjeća se iznimno lagano na koži - baš poput druge kože. Pruža gladak i  besprijekoran ten. Ultra tekuća tekstura je iznimno visoko kvalitetna i dugotrajna te pruža gladak i  besprijekoran ten.  Pokriva nedostatke do 24 sata i matira kožu.

Prekrivanje je srednje, do potpuno. Osobno nemam velikih nepravilnosti na koži, pa je meni prekrivanje potpuno.
Izuzetno lagan na koži, ne osjetim ga. Završno se suši u matt, ali ne odmah, daje dovoljno vremena da se lijepo razmaže ili utapka na kožu. Kada se sam setira, ne ostaje ljepljiv osjećaj, što sam imala velikih problema s drugim puderima.
Moram napomenuti da imam suhe dijelove oko nosa, a ovaj puder ih ne ističe. Dosta vodim računa da taj dio dobro hidratiziram prije.

Preporučujem ga, definitivno jedan od trenutno najboljih drogerijskih pudera. 

I da ne zaboravim, fotografira se idealno, bez odsjaja J

Cijena 56 kn

Jeste li ga probali?

Broj komentara: 6: