četvrtak, 27. srpnja 2017.

Sleek MakeUP Solstice Palette






Na moje veliko i ugodno iznenađenje „naletjela“ sam na Sleek MakeUp policu u Mulleru.
Moram priznati da sam se jedva kontrolirala i opet uspjela kupiti nekoliko njihovih proizvoda. A o jednom o njih danas pišem. Mislim da je to svima poznata Sleek Highlighting Palette Solstice 032.






Dolazi u prekrasnom zlatnom pakiranju, ali jako teškom za održavanje. Svaki otisak se vidi, ali dobro. Pakiranje je plastično i lagano, a unutra se nalazi veliko ogledalo, što uvijek dobro dođe.
Kao što vidite ne radi se o jednoj nijansi, nego o tri u kamenu i jedna kremasta. Kada sam ih nanijela izgledaju dosta slično, ali se opet na koži razlikuju.

 O aplikatoru ne bih pisala, jer ih nikada ne vidim korisnim.

U gornjem uglu se nalazi kremasta nijansa, koja može biti podloga ostalim nijansama, ako želim pojačati intenzitet, ili se može nositi sama. Ispod nje se nalazi prekrasna zlatna, ali opet ne toliko „žuta“. 

Do kremaste je lila nijansa, i mogu reći najljepša. Na prvu sam mislila da nije za mene,ali kada se nanese izgleda savršeno. I mislim da odgovara svim tonovima kože. Ispod nje je isto tako divna roskasta nijansa koja je odlična za nanošenje iznad usne.
Nijanse su izrazito pigmentirane i lako se nanose i blendaju. Otkako sam ju kupila koristim ju svakodnevno. 

Možete ju naručiti i preko Pink Pande, ako Vaš Muller ne drži Sleek policu.

Jeste li ju probali?

Nema komentara:

Objavi komentar