utorak, 1. kolovoza 2017.

Sleek Make UP- i-Divine-Oh So Special






Mogu reći da do sada i za sada je ovo najbolja drogerijska paleta. Cjenovno izuzetno povoljna, i odnos cijene i kvalitete izuzetno dobar.
Sleek Make Up i-Divine- Oh So Special




Odlučila sam se za ovu, jer mi boje odgovaraju i za dnevnu i za večernju neutralnu šminku. Ali sam se jako teško odlučila, jer su i ostale palete odlične.
Pa krenimo redom. 
Vjerojatno već znate ako posjedujete ijedan Sleek proizvod da je pakiranje tamno mat i svaki otisak ostaje na njemu. Ali moramo nešto i zanemariti.
Sama paleta dolazi s velikim ogledalom ,12 sjenila od 0.8 g i kistićem (ne koristim ga, a i ne znam gdje  je J )
7 mat sjenila i 5 shimmerastih.
Prvi red s lijeva na desno: Bow, Organza, Ribbon, Gift basket, Glitz, Celebrate.



Drugi red s lijeva na desno: Pamper, Gateau, The Mail, Boxed, Wrapped Up, Noir.


Izuzetno pigmentirana, lako se nanose i blendaju. Pošto posjedujem i dosta skuplje palete, ova ne zaostaje za njima. Oduševljena sam, i toplo ju preporučujem.
Postojanost koliko i nosim šminku. 

Ako niste probali, ne znam što čekate. Nema riječi kojima mogu opisati svoje oduševljenje.

Možete ju naručiti i preko Pink Pande.

1 komentar:

  1. Bok, ja sam prošle godine u Fr u Sephori kupila i-Divine-Au naturel, ali nažalost, nisma prezadovoljna, jer mi boje izgledaju pigmentiranije kada ih uzmem na prst ili stavim tako na podlakticu, nego kada ih stavim na kapak. Ne znam u čemu je problem i možda je samo do te palete, ali svaki put kad želim sjenilo nanijeti na kapak, moram kistom dobro dobro trljati po njemu da se uhvati, tak da me to samo iznervira i imam osjećaj da više sjenila završi negdje u zraku i sa strane nego na kapku. Ja sam, npr bila razočarana baš :/

    OdgovoriIzbriši