ponedjeljak, 6. srpnja 2015.

Afrodita 100 % Bronze Skin MARMELADA za ubrzano tamnjenje



Od svih vrsta pekmeza i marmeladi, bilo je teško odlučiti što kupiti. Gledala sam i čitala mnoge recenzije, i naravno neke djevojke su bile oduševljene i a neke razočarane određenim proizvodima. I zaključila sam da su svi podjednako hvalili i kudili sve trenutne ponude na tržištu.
Moja odluka je pala na Afrodita 100 % Bronze Skin MARMELADA za ubrzano tamnjenje.



Pakiranje je plastično od 200 ml, sa zaštitnim poklopcem, što mi se odmah svidjelo.
Što proizvođač kaže: Marmelada pomaže kod bržeg i intenzivnijeg dobivanja privlačno preplanule puti te joj daruje prekrasan sjaj. Dragocjena prirodna ulja kožu izdašno hrane i vlaže. Ne pruža UV zaštitu.
Nanesite je na kožu u izdašnom sloju prije izlaganja suncu. Proizvod nije primjeren za dječju, osjetljivu i jako osjetljivu kožu. Nije za jelo! :D



Prvo što me privuklo je bio miris, koji me podsjeća na karamele. Stvarno dovodi u napast da se malo pojede J

Lako se razmazuje pa nije potrebno toliko puno proizvoda. Ono što je meni bitno, ne ostavlja boju na koži, nego samo sjaj. Tako da nema straha da ću uprljati kupaći ili odjeću. Ili da će mi po koži ostati smeđi ili narančasti tragovi.

Koristim ju već nekoliko dana, i prezadovoljna sam rezultatom. Napokon ću otići na more s tenom J I naravno da ju nosim sa sobom na moreJ

Marmelada ne sadrži nikakvu zaštitu, a dosta sam svijetla pa obavezno prvo nanosim faktor za sunčanje.
Nikada nisam bila nekakav velik fanatik za sunčanjem, ali sada se sve čini lakše. Nemam osjećaj da „gorim“ a boja sam dobila nakon 3-4 dana sunčanja i to ne više od sat vremena na suncu.

Moram napomenuti da mi je ten isti, ne ispire se boja, što znači da nije trenutna.

Toplo preporučujem J

Cijena oko 50 kn, ali se lako može uhvatiti i nekakva akcija J

Jeste li koristili marmeladu za tamnjenje?



Broj komentara: 5:

  1. Zvuči super ali voljela bih vidjeti sastav :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Dolazi u obzir, hehe :D bitan mi je i miris, a kod Biobaze ga svi kritiziraju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A sviđa mi se što Afrodita ima fin miris, da ne zaboravim naglasiti :D

      Izbriši
    2. Miris me i dovodi u napast za malo probati :D

      Izbriši