petak, 20. ožujka 2015.

L'Oreal maske za suhu i oštećenu kosu


Nakon jednog neuspjelog posvjetljivanja kose kod kuće, i brzog popravka u salonu, moja kosa je pretrpjela jače oštećenje.
Mnogo puta sam čula kako kažu da plava kose ne može izgledati zdravo. S tim se ne slažem i pokazala sam ljudima da su u krivu. Do nedavno sam koristila samo regenerator za kosu, a maske koje bih kupila samo su mi otežale kosu i bile su trenutno rješenje.
Počela sam malo istraživati po boljim salonima i oni su mi preporučili Lorealove maske za kosu.






Trenutno koristim ove dvije, naravno ne istovremeno J dok mi se kosa ne vrati u stanje kakvo je bilo,izmjenjujem ove dvije maske barem jednom tjedno.
Radi se o Loreal Elseve Total repair extreme i Loreal Elseve Re-nutrition.



Nakon što operem kosu, ako pratite moj blog,znate i koji šampon koristim J stavljam na kosu količinu veličine oraha. Od vrhova,pa do polovice kose, ne do tjemena. Tako ju držim oko 15 min,iako na ambalaži piše 2 do 3 min, pa isperem.  

Tekstura je gušća,ali ne pregusta, i svilenasta.  A o mirisu ne moram ni govoriti, božanstven. Meni svi Lorealovi proizvodi odličnu mirišu J
Pakiranje je od 300 ml i obje maske su suhu i oštećenu kosu.

Cijena je oko 40 kn,ali ako pratite razne akcije po drogerijama,može se naći po povoljnijoj cijeni.

Ako imate jako oštećenu kosu,sa drastično rascvjetalim vrhovima, a ne želite šišati kosu,postoji i drugi način korištenja.

Idealno bi bilo kada bih ste prije spavanja stavili na suhu kosu masku,samo na vrhove. Svežete nekakvu punđu ili pletenicu i ujutro operete kosu. Ako ne možete tako,druga varijanta je da nanesete masku sat vremena prije pranja kose. 
Rezultati neće izostati. 

Ja sam na pola puta oporavka svoje kose,ali već vidim veliku promjenu J

Koristite li i vi maske za kosu, i kakva su vaša iskustva?


Broj komentara: 5:

  1. Nedavno sam kupila ovu žutu na nekoj bijesnoj akciji u Bipi pa me koštala 11kn. Savršena je, miris je med medeni, jako sam zadovoljna tom maskom. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlično :D i ja ih kupujem na akcijama,ali nikada ispod 25 kn. Izgleda da ne znam biti na pravom mjestu u pravo vrijeme :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš sam jučer pisala o jednoj Eveline maski koja mi je preloša pa bi baš mogla isprobat ove dvije :)

    OdgovoriIzbriši