četvrtak, 14. svibnja 2015.

Essence Ultra Strong Nail Hardener


„Otkrila“ sam trik kako da mi lak izdrži nekoliko dana. Znam da nisam izmislila toplu vodu, ali možda netko danas i sazna nešto novo.
Posljednjih dana sam se uhvatila kako rjeđe lakiram nokte, a postojanost laka za nokte je odlična. Slučajnim isprobavanjem postigla sam da mi se postojanost laka produži.
Za sve je zaslužan Essence Ultra Strong Nail Hardener



Učvršćivač koji jača i učvršćuje lomljive nokte. Moram napomenuti da je brzo sušeći i ne moram puno vremena provoditi sušeći nokte.
Lak sadrži formaldehyde, pa je važno umasirati prije ulje na kutikule.
Lak se koristi maksimalno tri tjedna tako da se dva dana nanosi a treći pravi pauzu.

Ja ga koristim drugačije.
 Nanosim prvo njega, zatim lak koji želim nositi, i za kraj opet jedan sloj Ultra Strong-a. Nokti su mi postali čvršći, čak sam i nekoliko puta „zakačila“ noktima i nisu se slomili.
Svakako napravim pauzu od lakiranja, jer mi jednostavno dosadi imati boju na noktima, pa mi taj kratki period posluži i kao pauza od Ultra Stronga.

Ulje za zanoktice koristim svaki dan, tako da nikad nisam imala nikakvih iritacija od laka.
Kada krenem s manikurom, prva stvar je odlični Essence Ultra Strong Nail Hardener.
Mene je oduševio.

Cijena 16.90 kn

Jeste li ga i vi probali?




Broj komentara: 5:

  1. Koristila sam ga jako dugo i nokti su mi bili u savršenom stanju sve dok ga se nisu zasitili, pa sam morala promijeniti na Eveline, ali svakako ga ponovno kupujem. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni je ovaj proizvod spasio život (nokte to jest) :)
    Bukvalno! Bili su katastrofalni, oštećeni od izlivanja i užasno slabi, rascvetani, ispucali, ma tuga. I onda sam otkrila ovo čudo sasvim slučajno, odlučila da probam i hvala Bogu po prvi put u životu imam duge nokte, čvrste i jake. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. sa prvim pranjem suđa se skida! EVELINE 8 in 1 nije za usporedbu sa ovim....

    OdgovoriIzbriši