četvrtak, 19. ožujka 2015.

Sanitas-Rotirajuća četkica za čišćenje lica


Već nekoliko mjeseci lovim po svim mogućim stranicama famozni Clarisonic. I kada nađem povoljniju varijantu, kada vidim uz to sve kolika je poštarina, odmah kliknem x  J
Slučajno sam naletjela na sličnu četkicu za čišćenje lica, i odmah sam ju kupila J






Proizvođač je Sanitas, moram priznati da nisam nikada čula,ali je cijena iznimno povoljna 99 kn.
Kao što vidite u paketu sam dobila ručni uređaj, tri izmjenjive četkice i 3 baterije. Znam da baterije nisu idealno rješenje, ali s punjačem nije bilo.
Malo o četkici J
Omogućava nježno čišćenje kože lica u dubini pora. Istovremeno se potiče i prokrvljenost kože lica. Četkica osim kružne vrtnje ima i oscilirajuću vrtnju za posebno temeljito čišćenje. Treba izbjegavati područje oko očiju. Preporučuje se zamjena novog nastavka četkice svaka 4 mjeseca.
Nisam probala pravi Clarisonic, pa vam ne mogu usporediti :/ ali ovaj jako dobro obavi posao.
Prije korištena četkicu navlažim vodom,jer se ne koristi suha, mogla bi nadražiti kožu. Ili na četkicu ili na lice nanesem gel za umivanje. 

Koristim Nivea pure effect Wash Off . S Niveom ne možete pogriješiti J


Tipku za uključivanje držim sekundu dvije dok se četkica ne počne vrtjeti. Tipka iznad ima dva stupnja, brzi i spori,kada se uključi odmah bude brzi stupanj, pa tipkom iznad promijenim na spori. U uputstvu piše da se ne smije biti više od 20 sekundi na istom mjestu. Pošto se sama četkica vrti kružno tako ju samo pomičem po licu,i napravim oko pet „krugova“ J. Nakon tretmana, lice isperem vodom i stavim kremu za lice. Koža bude mekana na dodir, i jednostavno imate ona osjećaj čistoće.
Poslije svakog korištenje dobro operem četkicu,jer uvijek ostane malo smećkasta od pudera.
Jako sam zadovoljna, i uvrstila sam ga u svoju večernju njegu lica.


Kakva su vaša iskustva s četkom za pranje lica?

Broj komentara: 8:

  1. Pozz,
    Gdje si kupila cetkicu?
    P.S.Odlicna recenzija :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala :)

    U Lidlu :) jako često budu u katalogu.

    OdgovoriIzbriši
  3. Veoma koristan post! Ja sam jučer naišla na slične uređaje u Mulleru. Doduše, bili su nešto skupli. Razmišljam i o Olay Regenerist četkici za čišćenje lica. Ono što mene zanima jest koliko je pogodna za osjetljivu kožu? Iako je moja masna/mješovita, svejedno me strah da bi možda bila pregruba. :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. imam ja, dobila nedavno na poklon. nije mi pregrupa (imam masnu ali osjetljivu kožu), jedine zamjerke su što uz nju nisam dobila nijednu rezervnu glavu i onaj mali gel koji se uz nju dobije mi je izazvao prištiće pa sam ga bacila vrlo brzo. sa svim ostalim sam oduševljena.

      Izbriši
  4. I ja imam osjetljivu kožu,ali nisam imala problema. Uvijek koristim manju brzinu, pa nije grub. A što se tiče nastavaka, u pakiranju postoji i broj firme preko kojeg se mogu naručiti nastavci.

    OdgovoriIzbriši
  5. bok!
    u lidlu opet četka istog proizvođača, ali vidim da je jedan način kružni, a drugi oscilacijski. a koliko vidim ova iz posta nema oscilacijski način čišćenja. ili sam propustila? koristiš li je još uvijek? kakvi su dojmovi?

    ne da mi se bacati novac na nešto što ću koristiti par puta i pospremiti u kutiju :)

    hvala!
    dani

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bok Dani :)
      Vidjela sam i ja tu novu, i koliko vidim samo je po nastavcima drugačija. Kod mene su sve četkice iste.
      Koristim ju dva puta tjedno i jako sam zadovoljna :) čak se i baterije ne prazne brzo.

      Prije sam koristila razne spužvice za čišćenje lica, a ovo me definitivno spasilo :)

      Izbriši
  6. Joj, ne znam...Kako mi se danas nije dalo ustati ranije, nisam ni otisla po nju hehe.
    Najvise me je strah da mi dugorocno ne prosiri pore jos vise :(
    Clarisonic zaista puno preskup. Cak ne sam uredaj, koliko zamjenske cetke...
    Dani

    OdgovoriIzbriši