srijeda, 25. veljače 2015.

Eveline cosmetics maske za lice

   

    Nedavno sam naletjela na ove maskice za lice, i nisam mogla odoljeti a da ih ne kupim. Još zima nije prošla, a koži je potrebna sva moguća hidratacija. Kada sam ugledala anti-wrinkle (protiv bora) i express lifiting, odmah su se našle u mojoj košarici.




Kao što vidite radi se o Eveline Cosmetics maskama. Nisam ih do sada koristila, ali su mi od sada definitivno broj 1. :)
  Sve tri su nova formula, što znači,nema osipa i allergens free.
Niti jedna ne „curi“ s lica, ugodnog mirisa, a lice je glatko i meko na dodir što mi se jako sviđa i uživam u korištenju ovih maski.
Prvu koja sam ugledala je ova protiv bora





Eveline bio hyaluron 4 D, maska za regeraciju kože, reducira i zaglađuje bore i intenzivno vlaži kožu lica, vrata i dekoltea. Prodire u najdublje dijelove kože i potiče njeno obnavljanje.
Koristi se tako što se stavi na očišćeno lice, vrata i dekoltea i nakon 10-15 min kada koža upije odstranite višak blaznicama.

Druge dvije su Coenzymes of Youth




Idealne za suhu, dehidriranu i osjetljivu kožu i kožu sklonu alerijama.  U njima se nalazi kombinacija aktivnih sastojaka Koenzima mladosti  Q10+R što zači da spriječava nastanak novih bora.
Laminaria alge-omekšavaju i hidratiziraju kožu.
Koktel vitamina za jaču,elastičnu i mladenačku kožu. Koristi se na isti nači kao i prva maska.
Moje koža lica je dosta osjetljiva, suha i ponekad se peruta, pa s velikim oprezom stavljam maske na svoje lice. Od ovih nisam dobila nikakvu iritaciiju, niti osip, a koža mi je zablistala.
Oduševljena i nastavit ću ih koristiti i dalje J

Može se kupiti u dm ( oko 10 kn)
Koje su vaše najraže maske za lice? Koje bi preporučili za osjetljivu kožu?



Nema komentara:

Objavi komentar