četvrtak, 25. lipnja 2015.

Bamboo Style Boho Waves



Nadam se da nisam jedina koja preko ljeta suši na zraku. Znam da to može biti veliki problem, jer malo djevojaka ima „poslušnu“kosu. Kako bih spriječila da kosa izgleda "metlasto", koristila sam razna ulja kako bih ju na vrhovima zagladila.
Preslagivanjem svoje police našla sam Bamboo Style Boho Waves.



Sjećam se da sam negdje pročitala da je blogerica napisala da joj ništa ne čini za kosu, nego ju samo slijepi. Ali ja sam odlučila dati šansu.

Znam da je princip ovog proizvoda da kosi da „valove“ kao da sam se vratila s plaže. Nemam valovitu kosu, ali ni potpuno ravnu. I ne, nisam postigla te famozne „lokne“. Ali opet me u jednu ruku i oduševilo.

Kosu operem svojom rutinom, šampon i maska za kosu, ili šampon i regenerator u spreju. Posušim ju ručnikom, ali ne tako da ju napravim „metlastom“, nego samo pokupim višak vode.

Nakon toga pošpricam par šprica Bamboo Boho Waves na vrhove. Na nekoliko mislim do četiri šprice J i pustim da se dalje sama suši.

Kosa dobije volumen i prekrasan sjaj, bez da se „diže“ u zrak. Čak bih rekla i da daje čvrstoću kosi, al ne pretjeranu. Nisam ljubitelj lakova, gelova i svih vrsta učvršćivača.

I moram napomenuti da prekrasno miriši, mene asocira na godišnji odmor J
Ono što mi je još jako bitno, ne masti ju, i ne daje nepotrebnu težinu kosi.

Imam malu bočicu od 25 ml, a može se naći na stranici lookfantastic.


Što vi koristite za prirodno sušenje kose?

Nema komentara:

Objavi komentar