utorak, 21. srpnja 2015.

beauty uk-Ultimate contour palette



Prošao i godišnji odmor, i odmah na posao J
Kako sam „uhvatila“ dobru boju, trenutno nikakav puder ne koristim. Svi puderi su mi trenutno presvijetli, i odlučila sam da neću kupiti tamniju nijansu zbog nekoliko dana tamnijeg tena.
Šetajući Kozmom naletjela sam na nešto novo Ultimate contour palette, beauty uk.


Paletica me na prvu privukla. Osim što preslatko izgleda, odlična je za ljeto. Pa krenimo redom.
Pakiranje je u čvrstom kartonu, jer koliko vidim plastika nije. Koliko je dobro ili nije još nisam sigurna. Zatvara se na magnet, što mi je odlično.


Paleta je namijenjena za tri koraka, konturiranje, bronzer i highlight (posvjetljivanje).



Uputstvo je odlično prezentirano i mislim da može pomoći svakom početniku uz minimalno poznavanje engleskog jezika.
Kao što vidite radi se o kremastim proizvodima koji su odlični za tople dane.
Prvi korak je konturiranje. Boja je lagana smećkasta, bez crvenih tonova, i lako se može pojačati intenzitet boje.

Drugi korak je bronzer, koji je svjetliji od prve nijanse, ali svjetlijem tenu može poslužiti za konturiranje.

Posljednji korak je posvjetljivanje, koje nije kreč bijelo, nego je u tonu s ostalim nijansama.



Tekstura je kremasta, i lako se razmazuje. Lagani su i prozračni na koži. Pigmentiranost je srednja, ali se lako nadogradi do nijanse koja vam odgovara.
Ostaju na licu do 5 sati, i koliko sam primijetila ne ulazi mi higlighter u porice oko očiju.
Obje nijanse bronzera na licu ne ostavljaju narančasti ton niti izgledaju kao da sam prljava.

Uz ovu paletu nemam potrebu za puderom niti bronzerom u kamenu.
Toplo preporučujem J


Cijena oko 50 kn


Nema komentara:

Objavi komentar