ponedjeljak, 10. kolovoza 2015.

Catrice Sense of Simplicity




Naletjela sam na novu limitiranu kolekciju Catrice Sense of Simplicity. Naravno da sam htjela sve kupiti, ali sam bila samo u prolazu a i došla kupiti samo ono što mi „treba“. Ovom prilikom sam kupila sjenilo za oči.


U ponudi su tri nijanse, ovo je CO1- Strike a Rose, druga je svijetlo plava i treća crna sa šljokicama. Odlučila sam se za ovu najsvjetliju nijansu, jer je multifunkcionalna J



Tekstura je kremasta, i nije kao standardno sjenilo puderasto. Boja je roskasta, ali kada se nanese više dolazi do izražaja svjetla skoro pa bijela boja.
Ne sadrži shimmer, nego je više kao folija sjenila. Kupe svjetlost i ostavljaju prekrasan sjaj.



Odmah sam pomislila da bih bio odličan highlighter. Lako se nanosi, i blenda odlično. Nema straha da ću po licu imati šljokice.
Malih problema sam imala pri nanošenju. Zbog većih noktiju nisam mogla prstima nanijeti. Bitno je odabrati dobru četkicu.


Ako želite jači sjaj i veći efekt, nanesi na četkicu vodu ili fiksator.
Testirala sam ga za vikend, šminkala sam se za svadbu i izdržalo je cijeli dan i cijelu noć i pri tome je temperatura bila 35*. Koristila sam bazu za sjenilo tako da nije ulazilo u porice na kapku.


Cijena 31 kn


3 komentara:

  1. Jako lijepo, sve više me zanimaju kremasta sjenila :)

    OdgovoriIzbriši
  2. prekrasno! pa ovo izgleda potpuno napredno od onih kremastih sjenila koja su imali prije :)

    OdgovoriIzbriši