ponedjeljak, 7. ožujka 2016.

Wet n Wild coloricon brow pencil





Kako za svakodnevnu šminku nemam puno vremena, a i ne želim puno vremena posvetiti obrvama, počela sam koristi olovku za obrve. Ne volim šablonski nacrtane obrve na dnevnoj bazi, nego prirodno „uokvirene“. Kada je olovka u pitanju bitna mi je tekstura, boja i postojanost. Tako da danas pišem o Wet n Wild coloricon brow pencil.




Moja u je u broju i boji E6211 Blonde Moments.
Kao što vidite, na jednoj strani je olovka u količini 0.7 g, a s druge strane je četkica za raščešljavanje.



Olovka je na šiljenje, ali ne predstavlja nikakav problem.
Kao što sam i napisala bitna je tekstura koja je u ovom slučaju iznimno kremasta. Lako se nanosi, a pigmentiranost je jako velika. 
Kada popunim obrve, uvijek fiksiram voskom ili gelom za obrve, tako da se obrve ne miču, a postojanost je cijeli dan. Olovka je izuzetno mekana, što olakšava nanošenje, ali zahtijeva i oprez, lako se može vrh oštetiti.
Boja je namijenjena plavušama i svjetlijim brinetama.

Drugi dio olovke s četkicom možete koristiti za raščešljavanje obrva, ali i ako pretjerate s nanošenjem olovke. Ovo mi je zgodno i za putovanje, jer je na jednom mjestu sve potrebno.

Cijena je oko 18,50 kn

Jeste li ju probali? Koja je Vaša omiljena olovka za obrve?

Nema komentara:

Objavi komentar