utorak, 3. ožujka 2015.

Primers: Benefit, Nyx, Loreal


Svi mi bi nešto željeli promijeniti na svom licu, a u zadnjim istraživanjima su to proširene pore ili ožiljci od prištića koje je jako teško sakriti. Ako na takvo lice nanesemo puder nećemo dobiti zaglađeno lice,nego će puder istaknuti naše nedostatke. Da bih to izbjegli, važno je odabrati dobar primer. On će nam pomoći zagladiti kožu,popuniti pore ili ožiljke i dobro pripremiti kožu za puder. Nakon nanošenja primera, puder će nam trajati duže a koža će izgledati besprijekorno.
Na našem tržištu već postoji nekoliko vrsta primera, a ja ću vam napisati svoja iskustva o onima koje posjedujem J




Moj najčešće korišteni je Benefit the Porefessional .  Još uvijek se ne može naći na našim policama,ali se može naći na mnogi stranicama npr ovdje J






Odlično popunjava pore i rupice, a koža ostaje meka i zaglađena. Brzo se upija,i ne ostavlja masni sjaj (oli free). Translusent je, svilenkaste teksture i nema mirisa.  Nakon što ga nanesem puder mi traje do 8 sati, bez popravljanja šminke.  Ne koristim ga po cijelom licu,nego samo na svojoj t-zoni .
Prezadovoljna i svima preporučujem.
Mali minus je cijena oko 30 $, ali se može naći na mnogim popustima.
Jako slične teksture je i Nyx Pore Filler





Vidno umanjuje pore, zaglađuje kožu i popunjava sitne borice. Tekstura mu je gušća nego kod Benfita, a oba su lagano obojena ( nude) tako da se mogu nositi i sami. Nyx se može nositi kao primer, i na šminku,što mi nema nikakve logike. Šminka traje isto kao kod Benifita, do 8 sati, s malim popravcima i cijeli dan.
Proizvod je odličan a cijena je pristupačnija oko 70 kn
Posljednji koji mi je više namjenski je Loreal Lumi Magique (pure light primer)



Lagana svilenkasta formula koja hidratizira kožu. Koža poslije ima prekrasan sjaj i uklanja mi masnoću s lica. Puder se preko njega super blenda i drži dosta dugo. Može poslužiti i kao highlight. Nanosim ga kao primer i kao završni detalj na šminku, jednostavno podigne cijeli make up. Ima pumpicu, što i nije najbolje rješenje,jer je malo proizvoda dovoljno.
Cijena je oko 80 kn

Koji je vaš omiljeni primer?


Nema komentara:

Objavi komentar