petak, 22. svibnja 2015.

Essence Love & sound blush



Presretna sam što sam našla proizvode iz LE i pri tome su odlični. I ja se pridružujem svim pohvalama i oduševljenju o Essence Love & sound blush.



Uh, ne znam što bih prvo napisala, boja, miris...
Krenut ću od pakiranja, plastično pakiranje od 7,8 g.


Rumenilo je posebno zbog svog izgleda i izgleda koji ostavlja na licu. Boje se prelijevaju od tamnije ka svjetlijoj.
 Rekla bih da se radi o tri boje, ali je to nemoguće vidjeti, zbog prelijevanja.
Rumenilo sadrži shimmer, ali ne u tolikoj mjeri da svijetlim J. Ako imate preciznu ruku, možete koristiti svaku boju posebno,ali ja ju nemam niti želim imati, pa miješam sve boje skupa.

Sa svjetlijim tenom, to izgleda fenomenalno, ali se može nadograditi i mogu ga nositi djevojke i s tamnijim tenom.
Ono što mi se sviđa je što ostavlja prirodan sjaj i prirodnu boju. Kada ga nanesem nemam osjećaj da sam nanijela rumenilo, nego mi osvježi lice, i da posebnu nijansu mom licu.

Nisam primijetila da se trusi, a miris je odličan J
Pigmentacija je dobra i lako se blenda. Ne mogu ocijeniti postojanost, jer ne nosim dugo šminku, a koliko ju nosim toliko i izdrži.
Mislim da će mi biti dugo i jako sam sretna što sam ga pronašla J

Cijena je oko 25 kn


Posjedujete li ga? Jeste li zadovoljni?

2 komentara:

  1. Ne posjedujem ga još, ali mogu reći da Essence ima odlične proizvode po pristupačnim cijenama!

    OdgovoriIzbriši