ponedjeljak, 18. svibnja 2015.

Makeup Revolution Blush-Hot!



Nakon mnogo pročitanih blogova, i svih samih pohvala, odlučila sam proširiti svoju malu kolekciju Makeup Revolution kozmetike. Sada sam „bogatija“ za jedno prekrasno rumenilo.
Makeup Revolution Blush-Hot!



Plastično pakiranje od 3.4 g , ne mogu reći da izgleda skupo :/ više jeftinija varijanta pakiranja.
Koristim ga već neko vrijeme i primijetila sam da se ne trusi. Ono što mi se odmah svidjelo je to što ima jaku pigmentiranost. Moram biti lake ruke, jer sam odmah pokupila previše proizvoda, ne moram ni napisati kako sam izgledala J


Boja je prava proljetno/ljetna između koraljne i pink. Ja bih rekla da je i za svjetlije i tamnije tipove kože.
 Ovisno koliki intenzitet rumenila volite.
Kada se nanese, odlično se blenda i postojanost  je duga.
Nisam napomenula, radi se o mat rumenilo, ako dobro vidim J

Cijena je 14.90 kn

Naručeno preko Pink Panda stranice.


Posjedujete li vi koje Makeup Revolution rumenilo?

Nema komentara:

Objavi komentar