ponedjeljak, 4. svibnja 2015.

Essence Brit-tea illuminating base


Želim vam što prije napisati svoja iskustva o Essence Illuminating bazi, jer je u limitiranoj kolekciji, ali se još uvijek može naći na policama.



Radi se o kolekciji brit-tea. Ako čitate moj blog znate da uvijek posegnem za silikonskom bazom. Ali pošto imam suhu kožu i uvijek tražim puder koji mi neće matirati kožu, ovo mi se učinilo kao idealno za miješanje s puderom.
Ne koristim ga kao primer, kao što sam napisala, ali pomiješan s puderom je idealan.
Sve svoje teže i gušće pudere sam probala ovako koristiti i ne znam koji mi bolje „sjedne na lice“. Oduševljena! J

Sad malo o proizvodu. Dolazi u pakiranju od 30 ml, a u boji i broju 01 Make Tea Not War.
Na polici se nalazio samo ovaj proizvod, tako da ne znam postoje li još takvih sličnih.
Pakiranje na kraju ima uži završetak za lakše doziranje. Tekstura je rjeđa i jako lagana.


Kao što vidite blago je obojena u roskasto-narančastu boju.
 Baza ne sadrži shimmer nego kupi svjetlost. Kada se razmaže stopi se s kožom i ne osjeti se da ga imam. Stoga mi je odličan za miješanje s puderom,jer ne dodaje težinu,nego i puder „omekša“.
Miris je ugodan i nije pre jak, ne boli glava od njega J
Koristim ga svaki dan i sada sam u strahu da bih ga mogla i brzo potrošiti a jako mi se sviđa :/

Cijena oko 25 kn koliko se sjećam.


Jeste li i vi uspjeli što kupiti iz brit-tea kolekcije?

4 komentara:

  1. Jako mi se sviđa ova baza, voljela bih je isprobati makar nisam luda za bazama, odnosno ne nosim ih skoro uopće :P

    OdgovoriIzbriši
  2. Super ideja za miješanje s puderom :D

    OdgovoriIzbriši