ponedjeljak, 11. svibnja 2015.

Max Factor Simply Nude 725


Imam dosta veliku kolekciju ruževa, iako meni nikada dovoljno. I kada netko pogleda čini mu se da postoje dvije do tri nijanse, crvena, nude i roskaste nijanse ruževa. Ali naravno meni su svi različiti, i svaki drugačije stoji na usnama. Nedavno sam se ponovila sa prekrasnom nude nijansom ruža,a radi se o Max Factor Simply Nude 725




Prvo sam pala na pakiranje J Izgleda luksuzno, mislim da sa zlatnom bojom nikako nisu mogli pogriješiti. Na dnu se vidi o kojoj boji se radi,kroz stakleni dio, barem mi se tako čini.

Sada malo o ružu. Tekstura kremasta i hidratizirajuća. Lagano klizi kada se nanosi a usne „živnu“ odmah. Ne zadržava mi se u poricama, a i jedan od razloga je taj što nije mat.
Preko njega ne nosim sjajilo, jer mi je dovoljno sjajno i nije ljepljivo. Pigmentacija je izvanredna, nema potrebe za više slojeva.

Moram napomenuti i miris koji je izrazito ugodan, ali nema straha, ne osjeti se dugo na usnama, brzo ishlapi.
Postojanost je dobra, ne mogu reći odlična, traje do dva sata. Za nekakvu dugotrajnu postojanost koristim mat ruževe.
Boja je idealna i za dan i za noć. Preko dana ju svrstavam u neutralni look, a za noć je idealna nijansa kada želim jače naglasiti oči.


Kao što ste primijetili sve moje nude nijanse malo „vuku“ na roskasti ton, jer smatram da mi taj najbolje pristaje tenu.
Cijena je oko 50 kn. Kupila sam ga nekakvom sniženju,tako da ne mogu sa sigurnošću napisati točnu cijenu.
Mene je oduševio, i drago mi je što ga imam u svojoj „maloj“ kolekciji J


Koji je vaš najdraži nude ruž? Jeste li probali ovaj?

Broj komentara: 6: