četvrtak, 30. travnja 2015.

NYX Jumbo Eye Pencil 604 Milk


Već duže vrijeme tražim Nyx kozmetiku i kada god imam priliku kupim nešto. Nikada me nije niti jedan proizvod razočarao. Kada se nađem u blizini njihove police, osjećam se kao dijete u tvornici čokolade. Sve bih probala i sve bih kupila J
Među odabranim proizvodima našla se i Nyx Jumbo Eye Pencil 604 Milk


Ako pratite poznate strane blogerice i naše, vidjet će te da je ova olovka opisana kao „savršenstvo“. I mislim da se većina blogerica „kune“ u nju.


Sada malo o olovci. Pakiranje od 5 g, kao što vidite i što samo ime kaže Jumbo olovka.
Tekstura kremasta, lagano klizi. Pigmentacija odlična, i blenda se savršeno. Može se koristi za mnogo toga. 
Ako hoćete vizualno povećati oko, nanesete olovku na donju vodenu liniju oka.
Kada želim da mi sjenila dođu do potpunog izražaja i njihova istinska boja, koristim olovku kao bazu za sjenilo. 
Mat je pa se može koristiti i kao olovka za ispod obrva.
Ako ne volite shimmer u uglovima oka, idealna je i za njih.
Postojanost je jako duga.



Do sada ste čuli same pohvale, ali meni postoji jedan mali minus, a to je što je olovka na šiljenje. Kako se kaže: „Moramo nešto i zanemariti“ J


Cijena oko 35 kn
Mene je oduševila!


Koja je Vaša omiljena mat bijela olovka? Posjedujete li ovu?

3 komentara:

  1. Meni je šiljenje noćna mora, ali sam proizvod je stvarno odličan i vrijedan hvale :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobro zvuči :) Meni je Lorealova contour kohl odlična, traje dugo i ne peku me oči

    OdgovoriIzbriši