utorak, 7. travnja 2015.

Beauty uk eye shadow palette no.4- earth child


Mislim da je moj grad jedini od većih koji nema Kozmo. Pošto nekih brendova nema u Bipi i Dm-u, kada se nađem u Kozmu odmah se „zalijepim“ za policu beauty uk.
Pošto moja kolekcija nažalost nije velika, danas ću vam pokazati kako izgleda njihova eye shadow palette no.4- earth child





Paleta je kao što vidite zemljanih tonova. U njoj se nalaze deset sjenila, malo ogledalo i mali kist ( kojeg ne mogu naći J )
U prvom redu se nalaze sjenila sa shimmerom,a u drugom mat sjenila. Što znači da možete ostvariti look kakav poželite.

Sjenila sa shimmerom




Mat sjenila




Kao što možete vidjeti pigmentiranost je jako dobra. Lako se blenda a postojanost dosta duga.
Iznenadila sam se količinom sjenila, mislim da će mi dosta dugo trajati. Pošto je dosta pigmentirano, moram imati „laku“ ruku.  Sviđa mi se kako su složili boje, jer ne volim palete od kojih mogu iskoristiti samo dva sjenila. 
Prvi red sjenila sa shimmerom koristim za večernju šminku ili teži make up, dok su mi mat sjenila idealna za dnevni look.
Vidjela sam da imaju još nekoliko nijansi ovih paleta, i sada mi je žao što nisam probala i druge. Nadam se skorom posjetu Kozmu, i da će se paletice naći u mojoj košarici,jer dajem čistu peticu.
Cijena je oko 40 kn


Koji vam ja najdraži beauty uk proizvod? 

Tagovi: Beauty uk

4 komentara:

  1. Imam Beauty UK posh paletu Eden i stvarno mi je krasna, neke nijanse su dosta lože pigmentirane, ali sve u svemu mi je divna jer se jako puno lookova može iskombinirati s njom :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moram biti strpljiva dok ne dođem u grad gdje ima Kozmo :/

      Izbriši
  2. Ni kod mene u gradu nema Kozmo, a Beauty uk nema u dm-u :(
    Baš je super i sad ne mogu dočekati da je koristim, mislim da se idem šminkati sad :)

    OdgovoriIzbriši