ponedjeljak, 20. travnja 2015.

Rimmel Apocalips Lip Lacquer


Nemam veliku kolekciju Lip Lacquera, ali se nadam se da će uskoro povećati. Nedavno sam kupila Rimmel Apocalips Lip Lacquer i vrijeme je da podijelim svoje mišljenje s vama.



Moj je u broju i boji-101 Celestial
Prvo što moram napisati je: fantastično pakiranje. Ja sam oduševljena, odlično izgleda J


A sada malo o proizvodu. Radi se o sjajilo/ ružu. Većina Lip Lacquera  kada se osuši postaje mat, ali s ovim nije slučaj. 
Kada se osuši nije pretjeran sjaj, kao kod sjajila, nego dobro hidratizirajućeg ruža.
Formula je hidratizirajuća i ne suši usne. Pigmentacija je jako dobra, a postojanost do tri sata. 
Nanošenje olakšava posebno dizajnirani aplikator. Na četkici postoji malo udubljenje koje kupi proizvod i dovoljno za nanošenje. Četkica je precizna i lako se nanosi skroz do rubova.
Tekstura kremasta ali ne ljepljiva, i ne razlijeva se preko rubova. Ne koristim ispod olovku nego samo njega. Ne ulazi u porice usana, jer se ne suši u mat.


Ako ne želite mnogo na usnama, lagani sloj se odlično izblenda u svjetliju boju.
Pakiranje je od 5.5 ml
Mali minus je miris, ali  je dobro to što miris brzo ishlapi. Samo se moram strpjeti tih par minutica J

Kada sam ga kupila bio je na sniženju, ali mislim da je još uvijek, i svi su bili ispremještani i otvoreni,tako sam da sam jedva našla jedan zatvoreni :/
Nadam se da su sredili policu i da ću uskoro kupiti i druge boje J
Cijena oko 50 kn


Koristite li Vi Lip Lacquere? Koji vam je najbolji?

Broj komentara: 7:

  1. Sviđa mi se :) Ja sam zaljubljena u L'Orealove color riche, a ovaj mi zvuči slično, baš bih ga mogla isprobati. Ako nađem jedan čitavi, jer to otvaranje me stvarno živcira

    OdgovoriIzbriši
  2. di si ih našla, pitam zato jer sam cula da Rimmela vise nema u Hr :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Živim blizu granice s BiH, tako da tamo nabavljam Rimmel. Nisam znala da ga više nema u Hr :/

      Izbriši
    2. nazalost makli su ga u Mulleru i Nami :/

      Izbriši
  3. Nemam još ni jedan no definitivno ih namjeravam isprobati, izbor nijansi je predivan, a ova nijansica mi se baš baš sviđa :)

    OdgovoriIzbriši