petak, 10. travnja 2015.

Catrice Beautifying Lip Smoother balzam za glatke usne


Od nedavno u mojoj kolekciji su se našli prekrasni balzami/sjajila za usne. Uvijek su uz mene i nikako odlučiti koji prvi uzeti, jer ne mogu odlučiti koji je ljepši J

Radi se o Catrice Beautifying Lip Smoother balzam za glatke usne.



Proizvođač kaže :) Idealan tretman za prekrasne,sjajne usne. Lagana i svilenkasta formula njeguje i hidratizira usne te ih čini glatkima. Vidno izjednačava borice oko usana za besprijekorne rezultate.
Vidjela sam da postoje tri nijanse, ali kada sam ih ja kupila bile su samo dvije i kupila sam naravno obje.

Catrice Beautifying Lip Smoother 020 Apricot Cream




Catrice Beautifying Lip Smoother 030 Cake Pop


Kada ih stavim u napasti sam odmah ih pojesti,miriše odlično J
Kao što vidite imam svjetliju i tamniju nijansu, mislim da je ona treća koju nemam najsvjetlija. Ali kada se nanese, ne vidi se jako razlika između nijansi.
Tubica je na istiskivanje a na vrhu se nalazi meki spužvasti aplikator. U tubici se nalazi 9 ml proizvoda.


A sada moje iskustvo J
Jedna od boljih sjajila koja sam imala. Tekstura nije ljepljiva, ali ni previše sjajna. Nosim ih preko ruževa ili same.
 Kada želite postići izgled punijih usana, samo nanesite sjajilo na sredinu usana i „čarolija“ će se dogoditi.
Pigmentacija je odlična, inače obična sjajila daju laganu nijansu,a ovdje se boje baš ističu. Ne očekujte da će biti kao ruž u tubici, jer ipak stoji da je i balzam.
Pošto ne isušuje usne i ne zadržava se u boricama, prije posegnem za njima nego za pigmentiranim labelom.

Cijena je oko 30 kn
Ja sam zadovoljna i već su mi pri kraju J


Koja su vaša omiljena sjajila?

Broj komentara: 6:

  1. meni su ova sjajila jedna od boljih, pogotovo ako su usne suhe a sa ovim sjajilom se to uopce ne kuzi jer ih jako lijepo zagladi :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Na netu sam vidjela i treću nijansu, ali ju nigdje ne mogu naći :/

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš me privlače ova sjajila i dugo sam ih gledala, ali nigdje nisam pronašla primjerak s čistim aplikatorom :( #mrzimnepristojnežene

    OdgovoriIzbriši
  4. Zadnjih godina nisam kupila niti jedno sjajilo za usne, ali sam naziv ovog proizvoda me privlači i jednom sam ga skoro uzela ali nisam bila sigurna da će mi odgovarati jer dugo nisam nosila sjajila na usnama. Mislim da ću ga sada kupiti jer mi se čini kao dobar proizvod. Inače volim balzame za usne u boji(da mi ih malo istaknu). Ja se nadam da se neću razočarati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ćeš biti zadovoljna ;)
      Meni su odlična :)

      Izbriši